Web Mode|קידום אתרים| שיווק באינטרנט בניית מותגים ברשת | 050-4232710
  • קידום ושיווק
  • אודותי
  • ייעוץ שיווקי וליווי עסקי
    • ייעוץ שיווקי שוטף
    • ייעוץ עסקי לבניית מותג ברשת
    • ייעוץ עסקי לעסקים קטנים ובינוניים
  • שיווק באינטרנט
    • קידום אתרים אורגני
    • פרסום בגוגל
    • פרסום בפייסבוק
    • ניהול דפים עסקיים בפייסבוק
    • ניהול קמפיינים באימייל ובמובייל
    • פיתוח אתרי מסחר
    • הקמה וניהול מועדון לקוחות
  • סיפורי הצלחה
  • בלוג
  • צור קשר
  • קידום ושיווק
  • אודותי
  • ייעוץ שיווקי וליווי עסקי
    • ייעוץ שיווקי שוטף
    • ייעוץ עסקי לבניית מותג ברשת
    • ייעוץ עסקי לעסקים קטנים ובינוניים
  • שיווק באינטרנט
    • קידום אתרים אורגני
    • פרסום בגוגל
    • פרסום בפייסבוק
    • ניהול דפים עסקיים בפייסבוק
    • ניהול קמפיינים באימייל ובמובייל
    • פיתוח אתרי מסחר
    • הקמה וניהול מועדון לקוחות
  • סיפורי הצלחה
  • בלוג
  • צור קשר
Web Mode|קידום אתרים| שיווק באינטרנט בניית מותגים ברשת | 050-4232710
  • קידום ושיווק
  • אודותי
  • ייעוץ שיווקי וליווי עסקי
    • ייעוץ שיווקי שוטף
    • ייעוץ עסקי לבניית מותג ברשת
    • ייעוץ עסקי לעסקים קטנים ובינוניים
  • שיווק באינטרנט
    • קידום אתרים אורגני
    • פרסום בגוגל
    • פרסום בפייסבוק
    • ניהול דפים עסקיים בפייסבוק
    • ניהול קמפיינים באימייל ובמובייל
    • פיתוח אתרי מסחר
    • הקמה וניהול מועדון לקוחות
  • סיפורי הצלחה
  • בלוג
  • צור קשר
  • קידום ושיווק
  • אודותי
  • ייעוץ שיווקי וליווי עסקי
    • ייעוץ שיווקי שוטף
    • ייעוץ עסקי לבניית מותג ברשת
    • ייעוץ עסקי לעסקים קטנים ובינוניים
  • שיווק באינטרנט
    • קידום אתרים אורגני
    • פרסום בגוגל
    • פרסום בפייסבוק
    • ניהול דפים עסקיים בפייסבוק
    • ניהול קמפיינים באימייל ובמובייל
    • פיתוח אתרי מסחר
    • הקמה וניהול מועדון לקוחות
  • סיפורי הצלחה
  • בלוג
  • צור קשר
איך ליצור מודעה בפייסבוק? כמה צעדים קטנים ואתה שם
ראשי » שיווק ופרסום בפייסבוק » איך ליצור מודעה בפייסבוק? כמה צעדים קטנים ואתה שם

איך ליצור מודעה בפייסבוק? כמה צעדים קטנים ואתה שם

בחירת מטרה – מה המטרה שלך?

מודעות למותג

חשיפת המודעות לגולשים שסביר להניח שיתעניינו במותג שלך. למשל,  אם יש לכם חנות מקוונת וגם פיזית לתכשיטים, תרצו לייצר כמה שיותר חשיפה גם לחנות המקוונת וגם לחנות הפיזית לקהל יעד רלוונטי. סביר להניח שיש חפיפה בין הקהלים אך מדובר בקהלים שונים. הקהל שעשוי להתעניין בחנות הפיזית מורכב ברובו מאנשים שגרים ברדיוס מסוים מסביב לחנות ומתעניינים בתכשיטים והקהל שעשוי להתעניין בחנות הפיזית הוא קהל שנוהג לקנות תכשיטים אונליין

 חשיפה

חשיפה די דומה מבחינת מטרה למודעות למותג רק שבמטרה זו הדגש הוא על מקסימום הגעה לקהל יעד פוטנציאלי.

התקנות אפליקציה

אם יש לכם אפליקציה שאתם מעוניינים לשווק ואתם מעוניינים למקסם הורדות מחנויות של אפליקציות כמו גוגל פליי.

טראפיק

הגדלת הטראפיק לאתר, לאפליקציה ולמסנג'ר

לידים

מודעה מסוג טופס המעודדת גולשים להשאיר פרטים.

הודעות במסנג'ר

סוג מודעה המעודדת גולשים שמתעניינים לפנות במסנגר של העמוד העסקי , מומלץ להטמיע גם צאט בוט למיקסום הפניות.

מעורבות

המטרה היא להגדיל את כמות הלייקים , התגובות ושיתופים לפוסטים ולעמוד העסקי.

צפיות בווידאו

המטרה לשכנע גולשים לצפות בסרטון ולהניע אותם לפעולה כגון רכישה, הרשמה, כניסה לאתר ועוד. בממשק במודעות של פייסבוק ניתן לראות פילוחים מעניינים בנוגע לצפיות בווידאו – אחוז מפיות, אחוז הצופים שצפו בכל הסרטון או בחלק ממנו ועוד.

בחירת קהלים – מי הקהל שלך?

קהל מבוסס מיקום

פרסם לקהל לפי אזור גיאוגרפי. ניתן לפרסם בערים, מדינות וקהילות .

פילוח דמוגרפי

התמקד בקהל לפי מין, גיל, השכלה, מקצוע ועוד.

תחומי עניין

תחביבים או כל תחום עניין אחר. לדוגמא: אם יש לכם עסק בתחום הדלתות סביר להניח שלקוחות פוטנציאלים מתעניינים בדלתות או עיצוב הבית.

קהל שמור

מומלץ להקים קהל שמור בעת הקמת חשבון חדש ולדייק אותו עם הזמן. קהל שמור כולל הצלבה של קהל דמוגרפי , קהל מבוסס מיקום, תחומי עניין ועוד כל פי צרכי העסק. חשוב לשים לב שאם מגדירים גם connections אז הקהל אוטומטית מצטמצם לקהל שהוגדר בconnection, נניח אוהדים של העמוד ושגם עונים להגדרות הדמוגרפיות, לתחומי עניין ולמיקומים שהוגדרו. לכן מומלץ להקים קמפיין נפרד שמטרגט לconnection ולא באמצעות קהל שמור.

אנשי קשר

ניתן לטעון רשימת אימיילים לפייסבוק או מידע ממערכת הcrm של העסק. אפשר גם להשתמש במידע שנאסף אונליין לטרגוט מתקדם.

Lookalike

קהל דומה לקהל מסויים. ניתן להגדיר קהל דומה לכל קהל שהוגדר בחשבון.

מבקרים באתר  או משתמשים באפליקציה

מומלץ להגדיר בכל חשבון קמפיין רימרקטינג (שיווק מחדש) עם הצעות  שיווק שונות למי שכבר ביקר באתר או באפליקציה.

בחירת מיקומים – איך מבצעים אופטימיזציה של מיקומים?

דוגמאות למיקומים: ניוז פיד, stories, מסנג'ר, in stream, Audience Network  ועוד.

ניוז פיד – הניוז פיד מוצג גם במובייל וגם בדסקטופ. המודעות שלך יופיעו  בעת גלישה בפיד באינסטגרם, פייסבוק, מרקטפלייס ועוד.

סטוריס –  המודעות שלך יופיעו בסטוריס באינסטגרם, פייסבוק ומסנג'ר

In stream – המודעות שלך יופיעו לפני, אחרי או במהלך וידאו

חיפוש – המודעות שלך יופיעו בתוצאות חיפוש רלוונטיות בפייסבוק ובמרקטפלייס.

Audience Network – המודעות שלך יופיעו באתרים ואפליקציות חיצוניים.

מסנג'ר – המודעות שלך יופיעו במסנגר של גולשים שהייתה לך אינטרקציה מולם  במסנג'ר.

In Article – המודעות שלך יופיעו במובייל בתוך מאמרים.

אנו ממליצים בתור התחלה, כשמקימים את הקמפיינים,  לבחור באפשרות מיקומים אוטומטיים ולעדכן על פי הביצועים בהמשך.

קביעת תקציב

ניתן לקבוע תקציב יומי או תקציב כולל ברמת הקמפיין.

בחירת פורמט

מגוון משקיעה בפיתוח פורמטים של מודעות ואחת לתקופה משיקה פורמטים חדשים.

תמונות – הפורמט השימושי ביותר. לפעמים מספיק בתמונה איכותית וקולעת מבחינת המסר השיווקי על מנת לייצר פניות איכותיות.

וידאו – אם יש לכם וידאו שיווקי מוצלח במיוחד כגון: הרצאה, המלצות של לקוחות ועוד מומלץ לשלב אותו בקמפיין. בנוסף ניתן לצור וידאו קצר מתמונות עם קריאה לפעולה באמצעות כלים פנימיים מובנים בתוך מודעות פייסבוק.

סטוריס – היתרון הגדול של הstories הוא הפרסונליזציה. ניתן להוסיף להם תבניות, אייקונים, טקסטים ועוד. סטוריס נחשבים לכלי פרסומי אפקטיבי ואותנטי.

מסנגר – ניתן לבנות מודעות שמופיעות במסנגר אשר מסייעות לצור אינטראקציה עם העסק שלכם. (בוחרים בobjective מודעות).

קרוסלה – ניתן לבנות פורמט הכולל עד עשרה תמונות וסרטונים. ניתן להוסיף לכל תמונה או סרטון לינק ייחודי משלו.

Slideshow –  ניתן ליצור מתמונות  מצגת של תמונות מתחלפות עם תמועה, סאונד וטקסט.

Collections – מודעות קולקציה מאפשרות להציג אוסף של מוצרים לרכישה. מומלץ להשתמש בסרטונים ותמונות ברזולוציה גבוהה.

Playables – מודעות מסוג playables מצייגות פורמט אינטרקטיבי שמטרתו להניע לפעולה הורדת אפליקציה.

אופטימיזציה לחשבון

חשוב אחת לתקופה לבחון ביצועים באמצעות מידע מפולח לפי מיקומים, אזורים גיאוגרפיים, תחומי עניין ועוד פרמטרים רבים. פייסבוק מאפשרת לצפות ולהוריד דוחות עם נתונים מפולחים ומטוייבים ועל פי זה לסייע למנהל החשבון לשפר את הביצועים. אתה למשל עשוי לגלות שבאזורים מסוימים הקמפיינים שלך ממירים יותר ובעלות יותר נמוכה מהעלות ההמרה הממוצעת. או שבדסקטופ ההמרות יותר יקרות מאשר במובייל.

פורסם ב: שיווק ופרסום בפייסבוק פורסם ב: 22 בפברואר 2020
« הקודם
הבא »

אודות הדר כהן - זלצר

יועצת שיווקית ומלווה עסקית, מתמחה בהפיכת עסקים למותגים מצליחים ברשת באמצעות שיווק רב ערוצי והטמעת תהליכי מכירה אוטומטיים
להציג את כל הפוסטים של הדר כהן - זלצר

צמיחת מותגים ברשת

המטרה שלי היא לסייע לעסקים קטנים ובינוניים להפוך לסיפור הצלחה באמצעות גיבוש אסטרטגיה שיווקית מותאמת אישית ובניית תהליכי מכירה אוטומטיים. בבלוג תמצאו מגוון רחב של כלים שיווקיים, תובנות ,הסברים ודוגמאות מעשירות שתוכלו לשאוב מהם השראה ורעיונות ולגבש בעזרתם את תהליך הצמיחה שלכם ברשת.

נושאי הבלוג
  • קידום אתרים אורגני
  • פרסום בגוגל
  • ניהול מדיה חברתית
  • ניהול תוכן
  • פיתוח אתרי מסחר
  • שיווק ופרסום בפייסבוק
  • שיווק בוידאו
  • שיווק ופרסום במובייל
  • אסטרטגיות שיווק אונליין ופיתוח עסקי
  • דיוור אלקטרוני וקמפיינים במובייל
    אחרונים
    שיווק אורגני בלינקדאין – יש חיה כזו

    שיווק אורגני בלינקדאין – יש חיה כזו

    21 בנובמבר 2018
    קידום אורגני מקומי – אזכורי NAP ועוד

    קידום אורגני מקומי – אזכורי NAP ועוד

    9 בפברואר 2017
    קידום אורגני של בלוג wix

    קידום אורגני של בלוג wix

    28 בינואר 2017
    טיפים לקידום אורגני מקומי

    טיפים לקידום אורגני מקומי

    28 בינואר 2017
    קידום אורגני – חברת קידום אתרים או מומחה לקידום אתרים?

    קידום אורגני – חברת קידום אתרים או מומחה לקידום אתרים?

    31 באוקטובר 2015
    פופולארי
    • עסק מהבית|רעיונות לעסק מהבית 2 views | 0 comments | פורסם ב 20 בOctober 2015
    • שאלות שכל בעל עסק שמעוניין לקדם את העסק שלו אונליין צריך לשאול את עצמו 2 views | 0 comments | פורסם ב 7 בAugust 2015
    • עבודה עם הAds Manager  – אפשרויות פילוח 1 view | 0 comments | פורסם ב 1 בSeptember 2015
    • אסטרטגיות Push & Pull בשיווק מוצרים ושירותים 1 view | 0 comments | פורסם ב 1 בSeptember 2015
    • אסטרטגיית שיווק ומיתוג מוצרים 1 view | 0 comments | פורסם ב 8 בSeptember 2015
    תגובות
      comment תגובות נמצאו .

    השארת תגובה

    ביטול

    שיווק באינטרנט
    • שיווק בגוגל
    • שיווק בפייסבוק
    • קידום אתרים אורגני
    • פרסום בגוגל
    • ניהול דפים עסקיים בפייסבוק
    • ניהול קמפיינים באימייל ובמובייל
    • פרסום בפייסבוק
    • חיפושים לוקאליים והוספה למפות
    • כיצד משפיעה חוויית המשתמש על הSEO?
    • רימרקטינג של סרטונים
    • חשיבות הוספת מילים שליליות לקמפיין
    • טיפים לכתיבה שיווקית
    פיתוח עסקי
    • ייעוץ עסקי לבניית מותג ברשת
    • ייעוץ שיווקי שוטף
    • אסטרטגיות PUSH&PULL בשיווק מוצרים ושירותים
    • דויד vs גוליית – כיצד עסק קטן יכול להתחרות בחברות ענק?
    • כיצד לבנות תוכנית עסקית מנצחת?
    • מעסק קטן למותג מוביל – התהליך העסקי
    • מחלקת שירות לקוחות – ניהול ושיפור ביצועים
    • טיפים לשיווק דיגיטלי לעסקים בתחום המסיבות לילדים
    • אסטרטגיית שיווק ומיתוג מוצרים
    פיתוח אתרי מסחר
    • פיתוח אתרי מסחר
    • פיתוח וניהול חנות וירטואלית ON SITE
    • טיפים לטיפול בנטישות סלים באמצעות Email Marketing
    • מועדון לקוחות באתרי אי קומרס – אסטרטגיית טיפול בנטישות ועיצוב
    • שיווק מוצרים ברשת – חוויית מוצר באתרי מסחר
    • מועדון לקוחות באתרי אי קומרס – אסטרטגיית טיפול בנטישות ועיצוב
    • הפיתוחים שישדרגו את חוויית הגלישה ואת יחס ההמרה בחנות הווירטואלית שלכם
    רוצה לשמוע עוד?
    התקשר עכשיו ל: 050-4232710
    או מלא את הטופס:
    טלפון: 050-4232710 @ אימייל: Webmode.info@gmail.com כתובת: רעננה
    Dango :חווית משתמש
    כל הזכויות שמורות לweb mode
    • Web mode
    • שיווק באינטרנט
    • ייעוץ עסקי
    • צור קשר