Web Mode|קידום אתרים| שיווק באינטרנט בניית מותגים ברשת | 050-4232710
  • קידום ושיווק
  • אודותי
  • ייעוץ שיווקי וליווי עסקי
    • ייעוץ שיווקי שוטף
    • ייעוץ עסקי לבניית מותג ברשת
    • ייעוץ עסקי לעסקים קטנים ובינוניים
  • שיווק באינטרנט
    • קידום אתרים אורגני
    • פרסום בגוגל
    • פרסום בפייסבוק
    • ניהול דפים עסקיים בפייסבוק
    • ניהול קמפיינים באימייל ובמובייל
    • פיתוח אתרי מסחר
    • הקמה וניהול מועדון לקוחות
  • סיפורי הצלחה
  • בלוג
  • צור קשר
  • קידום ושיווק
  • אודותי
  • ייעוץ שיווקי וליווי עסקי
    • ייעוץ שיווקי שוטף
    • ייעוץ עסקי לבניית מותג ברשת
    • ייעוץ עסקי לעסקים קטנים ובינוניים
  • שיווק באינטרנט
    • קידום אתרים אורגני
    • פרסום בגוגל
    • פרסום בפייסבוק
    • ניהול דפים עסקיים בפייסבוק
    • ניהול קמפיינים באימייל ובמובייל
    • פיתוח אתרי מסחר
    • הקמה וניהול מועדון לקוחות
  • סיפורי הצלחה
  • בלוג
  • צור קשר
Web Mode|קידום אתרים| שיווק באינטרנט בניית מותגים ברשת | 050-4232710
  • קידום ושיווק
  • אודותי
  • ייעוץ שיווקי וליווי עסקי
    • ייעוץ שיווקי שוטף
    • ייעוץ עסקי לבניית מותג ברשת
    • ייעוץ עסקי לעסקים קטנים ובינוניים
  • שיווק באינטרנט
    • קידום אתרים אורגני
    • פרסום בגוגל
    • פרסום בפייסבוק
    • ניהול דפים עסקיים בפייסבוק
    • ניהול קמפיינים באימייל ובמובייל
    • פיתוח אתרי מסחר
    • הקמה וניהול מועדון לקוחות
  • סיפורי הצלחה
  • בלוג
  • צור קשר
  • קידום ושיווק
  • אודותי
  • ייעוץ שיווקי וליווי עסקי
    • ייעוץ שיווקי שוטף
    • ייעוץ עסקי לבניית מותג ברשת
    • ייעוץ עסקי לעסקים קטנים ובינוניים
  • שיווק באינטרנט
    • קידום אתרים אורגני
    • פרסום בגוגל
    • פרסום בפייסבוק
    • ניהול דפים עסקיים בפייסבוק
    • ניהול קמפיינים באימייל ובמובייל
    • פיתוח אתרי מסחר
    • הקמה וניהול מועדון לקוחות
  • סיפורי הצלחה
  • בלוג
  • צור קשר
הקמה וניהול מועדון לקוחות
ראשי » הקמה וניהול מועדון לקוחות

הקמה וניהול מועדון לקוחות

ניהול מועדון לקוחות הוא אחד ממנועי הצמיחה היעילים ביותר של כל עסק. שנת 2016 כבר כאן ויותר מתמיד הצורך ביצירת קהילה אוהדת ורוכשת הפך למרכיב מרכזי בכל חברה שמעוניינת לצמוח. ניהול יותר לקוחות בפחות זמן ומבלי להגדיל את ההשקעה היא הנוסחא הנכונה להגדיל את ההכנסות במהירות ולנפץ את שוב ושוב את תקרת הזכוכית של כל עסק, בין אם אתה עסק קטן ששואף לעוד לקוחות חדשים ונאמנים ובין אם אתה עסק בינוני ששואף להגדיל את נתח השוק ולהפוך לעסק מוביל. 

סוד ההצלחה נמצא במערכת היחסים של העסק שלך עם הלקוחות וביכולת שלך להפוך "מתעניינים קרים" ללקוחות ולקוחות קיימים ללקוחות חוזרים.

באמצעות שיתוף פעולה עם חברת Lion logic 1743740_388841037948952_8401778541192007083_nהמתמחה בהטמעת פתרונות מחשוב מותאמים אישית לעסקים קטנים ובינוניים ובאנליזה שיווקית, אנו מציעים לך פתרונות טכנולוגיים ושיווקיים מגוונים ומתקדמים ביותר אשר יאפשרו לך:

1. למנף את הזמן שלך ע"י בנייה של תשתית חכמה לניהול הלקוחות הקיימים בעסק

2. להגדיל את מעגל הלקוחות ע"י ניהול  מתקדם של רשימות תפוצה על פי השלב שבו הם קרובים לרכישה

ניהול מועדון לקוחות מנצח משלב אוטומציה עם חשיבה שיווקית ויצירתית השמה דגש רב על פילוח, בידול ומיתוג ואשר משכילה להתאים את המסר השיווקי בהתאם להתנהלות והתנהגות הלקוח (סוג הלקוח, רמת הנכונות שלו לרכוש ולקניות שביצע בפועל).

על השירות

סל השירותים שלנו כולל:

  • בניית אסטרטגייה שיווקית (בדגש על שיווק אוטומטי ומבדל)
  • קידום מבצעים חכם (מבצעי קונספט, מבצעים מבוססי סלי קניות)
  • ניתוח נתונים שכולל המלצות תפעוליות
  • דיוור מפולח מבוסס מכירות הכולל בניית ניוזלטר מיתוגי, גרפיקות, כתיבה שיווקית
  • פתרונות טכניים מותאמים אישית
  • הפקת דוחות חכמים
  • קמפיין SMS
  • הקמה וניהול קבוצות וואטסאפ
  • אינטגרציה בין האופליין לאונליין 
  • דוחות ואנליזה שיווקית
  • ייצור והפקה של כרטיסים מגנטיים

תהליך העבודה

סקירת התשתית הקיימת
אנו שואבים נתונים מתוך המערכות הקיימות בעסק כגון: מערכת ERP וCRM, בסיסי נתונים קיימים, אנליטיקס, מחזור מכירות, יחס המרה, ערוצי שיווק, רשימות תפוצה קיימות ואיכותם, האופן שבו מתבצע תהליך הדיוור הנוכחי משלב איסוף הפרטים ועד ניתוח דוחות הביצועים ועוד.
המידע שאנו שואבים מסייע לנו לאפיין את תשתית מועדון הלקוחות הכולל אימייל מרקטינג, הקמה וניהול של קבוצות ייעודיות, קמפיינים במובייל, תוכנות לניהול המועדון, כרטיסים חכמים ועוד
גיבוש אסטרטגייה שיווקית וטכנולוגית
גיבוש האסטרטגייה השיווקית והטכנולוגית כוללת אפיון בסיס הנתונים, דוחות, טפסים וממשקי משתמש, פילוחים, כרטיסים וקופונים חכמים, תוכנית אימייל מרקטינג הכוללת תכנים, גרפיקות, מסלולי לקוח (המסר השיווקי הנכון לקהל היעד הנכון), טריגרים רלוונטיים, ניתוח מבצעים ומוצרים, ניהול רשימות תפוצה, פעילויות מעשירות כגון: הגדלת רשימות התפוצה, תכנים רלוונטיים ומעניינים, סקרים ועוד. הדגש בגיבוש האסטרטגייה השיווקית הוא ניהול מבוסס התנהגות - התאמת המסר השיווקי לשלב שבו נמצא המתעניין. זיהוי השלב נעשה על פי רמת האינטרקציה של המתעניין בנקודות המגע עם בית העסק (רכישות בפועל, הקלקות על קישורים, מילוי סקרים ועוד).
בניית תוכניות עבודה מגובות ביעדים
תוכניות העבודה כוללות יעדי ביצוע כגון: גודל הזמנה ממוצע, תדירות קנייה, הכנסות, מספר לקוחות ועוד. את כל המדדים הנ"ל נבחן גם על פני ציר הזמן ברמה החודשית , רבעונית ופיקים שנתיים. כמו כן תוכניות העבודה כוללות פעילויות יזומות להקטנת שיעור הנטישה והגדלת מספר הלקוחות החוזרים.
דוחות ואנליזה שיווקית
אחת לתקופה שנגדיר ביחד נפיק עבורכם דוחות מתקדמים שיענו לכם על שאלות כגון: הדוחות יענו לך על שאלות מהותיות כגון באלו מוצרים/שרותים להתמקד, אלו מבצעים כדאי להציע, למי ומתי, מהם המאפיינים של הלקוחות הכי טובים שלך, איך למזער את אחוז הלקוחות הנוטשים ועוד

מי אנחנו

הדר כהן זלצר, יזמית ומשווקת, מתמחה בשיווק בדיגיטל ובעלים של חברת Web Mode, בעלת 5 שנות נסיון בייעוץ אסטרטגיות שיווקיות לעסקים וניהול קמפיינים

אריה הרשקו, מפתח תוכנה בהתאמה אישית ואנליסט שיווקי ובעלים של חברת Lion Logic. בעל ניסיון של למעלה מעשור בניתוח נתונים והובלת תהליכים שיווקיים ותפעולים


מה אומרים עלינו?

  • "הזמנו תוכנה על פי הצרכים שלנו וקיבלנו תוכנה על פי דרישתנו ושעמדה בצפיותינו.
    לאחר קבלת התוכנה קיבלנו שירות אדיב וענייני עם מענה בכל שעות היום
    כמו כן, קיבלנו יעוץ מקצועי בנושא מועדון הלקוחות אשר לא נכלל במסגרת העבודה בינינו.”
    ​​

    ​​אלונה, מנהלת שיווק
    תמנון
  • "במסגרת ניהול העסק להקמה וניהול מועדוני לקוחות שבבעלותי, אני פוגש לא מעט נותני שרות בתחומים שונים. גם אתה הוא אחד מנותני השרותים לחברתי בתחום ניתוח בסיסי נתונים, שהכרתי בשנה האחרונה.
    רציתי לציין ולהודות לך, על תרומתך הבלתי מסויגת להצלחת חברתי. המקצועיות, הבנת התחום, הרצינות, היושר העסקי והאישי הם דברים אשר לדאבוני מצרכים נדירים במחוזותינו ולכן, חשוב לי לכתוב לך את הדברים שיוצאים מהלב, אנשים כמוך צריך להרים על נס.
    תודה רבה לך, מקווה שנעבוד ונשגשג יחד עוד שנים רבות."
    ,

    מנכ"ל, גיל אמסטרדמר
    Best Club

מבין לקוחותנו


מה יצא לך מזה?

דוחות מתקדמים

הדוחות יסייעו לך למקסם את ההכנסות מלקוחות קיימים

קהילה אוהדת ורוכשת

עסק ללא קהילה נידון במקרה הטוב לשרוד במקום לפרוץ קדימה מאחר וקהילה = יציבות ומינוף

תהליך מכירה פרסונלי ואוטומטי

מאפשר לנפץ את תקרת הזכוכית של כל עסק ע"י הגדלת מעגל הלקוחות והמתעניינים בפחות זמן וכסף

אינטגרציה בין האופליין לאונליין

אנו משלבים את המידע הנאסף בסניפים ובקופות ומשלבים אותו בקמפיינים בדיגיטל


050-4232710 רוצה לשמוע עוד?
« הקודם

צרו קשר

    אחרונים
    שיווק אורגני בלינקדאין – יש חיה כזו

    שיווק אורגני בלינקדאין – יש חיה כזו

    21 בנובמבר 2018
    קידום אורגני מקומי – אזכורי NAP ועוד

    קידום אורגני מקומי – אזכורי NAP ועוד

    9 בפברואר 2017
    קידום אורגני של בלוג wix

    קידום אורגני של בלוג wix

    28 בינואר 2017
    טיפים לקידום אורגני מקומי

    טיפים לקידום אורגני מקומי

    28 בינואר 2017
    קידום אורגני – חברת קידום אתרים או מומחה לקידום אתרים?

    קידום אורגני – חברת קידום אתרים או מומחה לקידום אתרים?

    31 באוקטובר 2015
    פופולארי
    • אסטרטגיות Push & Pull בשיווק מוצרים ושירותים 3 views | 0 comments | פורסם ב 1 בSeptember 2015
    • אסטרטגית שירות לקוחות באתרי מסחר 2 views | 0 comments | פורסם ב 31 בAugust 2015
    • עסק מהבית|רעיונות לעסק מהבית 2 views | 0 comments | פורסם ב 20 בOctober 2015
    • מועדון לקוחות באתרי אי קומרס – אסטרטגיית טיפול בנטישות ועיצוב ערוצי תקשורת עם קהל היעד 1 view | 0 comments | פורסם ב 30 בAugust 2015
    תגובות
      comment תגובות נמצאו .
    שיווק באינטרנט
    • שיווק בגוגל
    • שיווק בפייסבוק
    • קידום אתרים אורגני
    • פרסום בגוגל
    • ניהול דפים עסקיים בפייסבוק
    • ניהול קמפיינים באימייל ובמובייל
    • פרסום בפייסבוק
    • חיפושים לוקאליים והוספה למפות
    • כיצד משפיעה חוויית המשתמש על הSEO?
    • רימרקטינג של סרטונים
    • חשיבות הוספת מילים שליליות לקמפיין
    • טיפים לכתיבה שיווקית
    פיתוח עסקי
    • ייעוץ עסקי לבניית מותג ברשת
    • ייעוץ שיווקי שוטף
    • אסטרטגיות PUSH&PULL בשיווק מוצרים ושירותים
    • דויד vs גוליית – כיצד עסק קטן יכול להתחרות בחברות ענק?
    • כיצד לבנות תוכנית עסקית מנצחת?
    • מעסק קטן למותג מוביל – התהליך העסקי
    • מחלקת שירות לקוחות – ניהול ושיפור ביצועים
    • טיפים לשיווק דיגיטלי לעסקים בתחום המסיבות לילדים
    • אסטרטגיית שיווק ומיתוג מוצרים
    פיתוח אתרי מסחר
    • פיתוח אתרי מסחר
    • פיתוח וניהול חנות וירטואלית ON SITE
    • טיפים לטיפול בנטישות סלים באמצעות Email Marketing
    • מועדון לקוחות באתרי אי קומרס – אסטרטגיית טיפול בנטישות ועיצוב
    • שיווק מוצרים ברשת – חוויית מוצר באתרי מסחר
    • מועדון לקוחות באתרי אי קומרס – אסטרטגיית טיפול בנטישות ועיצוב
    • הפיתוחים שישדרגו את חוויית הגלישה ואת יחס ההמרה בחנות הווירטואלית שלכם
    רוצה לשמוע עוד?
    התקשר עכשיו ל: 050-4232710
    או מלא את הטופס:
    טלפון: 050-4232710 @ אימייל: Webmode.info@gmail.com כתובת: רעננה
    Dango :חווית משתמש
    כל הזכויות שמורות לweb mode
    • Web mode
    • שיווק באינטרנט
    • ייעוץ עסקי
    • צור קשר