Web Mode|קידום אתרים| שיווק באינטרנט בניית מותגים ברשת | 050-4232710
  • קידום ושיווק
  • אודותי
  • ייעוץ שיווקי וליווי עסקי
    • ייעוץ שיווקי שוטף
    • ייעוץ עסקי לבניית מותג ברשת
    • ייעוץ עסקי לעסקים קטנים ובינוניים
  • שיווק באינטרנט
    • קידום אתרים אורגני
    • פרסום בגוגל
    • פרסום בפייסבוק
    • ניהול דפים עסקיים בפייסבוק
    • ניהול קמפיינים באימייל ובמובייל
    • פיתוח אתרי מסחר
    • הקמה וניהול מועדון לקוחות
  • סיפורי הצלחה
  • בלוג
  • צור קשר
  • קידום ושיווק
  • אודותי
  • ייעוץ שיווקי וליווי עסקי
    • ייעוץ שיווקי שוטף
    • ייעוץ עסקי לבניית מותג ברשת
    • ייעוץ עסקי לעסקים קטנים ובינוניים
  • שיווק באינטרנט
    • קידום אתרים אורגני
    • פרסום בגוגל
    • פרסום בפייסבוק
    • ניהול דפים עסקיים בפייסבוק
    • ניהול קמפיינים באימייל ובמובייל
    • פיתוח אתרי מסחר
    • הקמה וניהול מועדון לקוחות
  • סיפורי הצלחה
  • בלוג
  • צור קשר
Web Mode|קידום אתרים| שיווק באינטרנט בניית מותגים ברשת | 050-4232710
  • קידום ושיווק
  • אודותי
  • ייעוץ שיווקי וליווי עסקי
    • ייעוץ שיווקי שוטף
    • ייעוץ עסקי לבניית מותג ברשת
    • ייעוץ עסקי לעסקים קטנים ובינוניים
  • שיווק באינטרנט
    • קידום אתרים אורגני
    • פרסום בגוגל
    • פרסום בפייסבוק
    • ניהול דפים עסקיים בפייסבוק
    • ניהול קמפיינים באימייל ובמובייל
    • פיתוח אתרי מסחר
    • הקמה וניהול מועדון לקוחות
  • סיפורי הצלחה
  • בלוג
  • צור קשר
  • קידום ושיווק
  • אודותי
  • ייעוץ שיווקי וליווי עסקי
    • ייעוץ שיווקי שוטף
    • ייעוץ עסקי לבניית מותג ברשת
    • ייעוץ עסקי לעסקים קטנים ובינוניים
  • שיווק באינטרנט
    • קידום אתרים אורגני
    • פרסום בגוגל
    • פרסום בפייסבוק
    • ניהול דפים עסקיים בפייסבוק
    • ניהול קמפיינים באימייל ובמובייל
    • פיתוח אתרי מסחר
    • הקמה וניהול מועדון לקוחות
  • סיפורי הצלחה
  • בלוג
  • צור קשר
טיפים לטיפול בנטישות סלים באמצעות Email Marketing
ראשי » פיתוח אתרי מסחר » טיפים לטיפול בנטישות סלים באמצעות Email Marketing

טיפים לטיפול בנטישות סלים באמצעות Email Marketing

טיפים לטיפול בנטישות סלים באמצעות Email Marketing

גולש ביקר באתר  והוסיף מוצרים לעגלה, אם הוא גולש רשום או/ו מילא טופס פרטים אישיים ואז נטש את הסל אז בשלב זה האסטרטגיה ברורה: re-engagement אפקטיבי שיחזיר גולשים שנטשו לאתר ויעודד אותם להשלים את הקנייה.

אז איך עושים את זה?

1. תציינו את מדיניות ההחזרות שלכם, אל תסתפקו בלינק. תדגישו שניתן להחזיר את המוצר ולקבל החזר מלא כחוק (לא זיכוי).

2. במידה ואתם מציעים משלוח חינם מעל סכום קנייה מסוים, תדגישו את זה במייל

3. תטמיעו את תהליך הרכישה באתר כך שהפרטים האישיים כולל שם ואימייל ימולאו בשלב שלאחר ההוספה לסל.

4. תתאימו את תדירות תזמון האימיילים ותוכן האימייל לתהליך קבלת ההחלטה של לקוח ממוצע בתחום שלכם. לדוגמא: בתחום המסיבות לילדים ללקוח לוקח בממוצע חודש עד חודשיים לפני היום הולדת להחליט עם איזה ספקים יעבוד: מפעילים, ציוד ליום הולדת, שכירת מקום וכו'. עם זאת, בתחום המוצרי חשמל זה תלוי בסוג המוצר , האינטרוול לקבלת החלטה לרכוש מזגנים בקיץ למשל הוא קצר לעומת זאת החלטה לרכוש בנברשת ועמודי תאורה יכולה לקחת זמן רב. באופן כללי ככל שהמוצר יקר, לוקח יותר זמן בממוצע לקבל החלטה. כאשר טווח ההחלטה הוא בין חודש לחודשיים (רוב המוצרים), מומלץ לדוור באינטרוולים הבאים: שעתיים אחרי ההוספה לסל והנטישה, 12-24 שעות אחר כך, 24-72 שעות ומאז פעם בשבוע בטווח של כחודשיים. אם אתם לא ממש יודעים כיצד עובד תהליך קבלת ההחלטות של לקוחות בתחום שלכם מומלץ ביותר לדוור סקרים בנושא או/ו להטמיע באתר ולהליט על האינטרוולים ותוכן האימיילים על בסיס הInput המתקבל.

5. לעולם אל תדוורו את אותו תוכן יותר מפעם אחת,. תמיד תשנו, תגוונו ותבנו את הקריאטיב ואפילו את התבניות

6. בשורת הנושא תכלול את שם הקטגורייה או את שם המוצר שננטש כמילת מפתח

7. הוסיפו את תמונת המוצרים שננטשו לדיוור

8. הוסיפו המלצות ודירוגים למוצרים שננטשו ולמוצרים משלימים

9. תמיד תוסיפו באימייל לינק מודגש לסל שננטש

10. האפשרות לUnsuscribe בדיוור מהסוג הזה צריך להיות בולט מאחר והוא אינטנסיבי למדי. ב100 Px הראשונים.

לסיכום, תבנו  את אסטרטגיית הדיוור לנוטשים על סמך תהליך קבלת ההחלטות של הגולשים. אם עובר הזמן והם טרם רכשו תציעו להם מוצרים משלימים למה שהוסיפו לסל, הטבות, הנחות ומבצעים, סרטונים של מוצרים שהם התעניינו בהם ועוד. תהיו יצירתיים ותשתדלו לבנות קמפיינים פרסונליים עד כמה שניתן.

ולקינוח –Best Practice  – דוגמא למשפך באתר מסחר:

773 גולשים הוסיפו לסל, מתוכם כמחצית המשיכו לדף התשלום. בשלב הזה , במידה והגולש אינו רשום לא ניתן לדוור לו אימייל re-engagement, כלומר כמחצית מהמוסיפים לסל הם גולשים שאין מידע עליהם למעשה וניתן להגיע אליהם בעיקר באמצעות רימרקטינג ממומן או באמצעות  פיתוח מיוחד שמזהה נטישות בסל ובלחיצה על הX בדפדפן מציג פופ אפ שהוא למעשה טופס הרשמה.

מאלו שהמשיכו לדף התשלום , פחות ממחצית רכשו בפועל. ההבדל בין אלו שנטשו לאחר שהגיעו לדף התשלום לבין אלו שנטשו לפני ההגעה לדף התשלום הוא שבמידה ותהליך הרכישה הוטמע נכון, על הקבוצה הראשונה יש לנו פרטים המאפשרים לנו לפנות אליהם שוב ולדוור להם את הסל שנטשו.

 funnel

פורסם ב: פיתוח אתרי מסחר פורסם ב: 1 בספטמבר 2015
« הקודם
הבא »

אודות הדר כהן - זלצר

יועצת שיווקית ומלווה עסקית, מתמחה בהפיכת עסקים למותגים מצליחים ברשת באמצעות שיווק רב ערוצי והטמעת תהליכי מכירה אוטומטיים
להציג את כל הפוסטים של הדר כהן - זלצר

צמיחת מותגים ברשת

המטרה שלי היא לסייע לעסקים קטנים ובינוניים להפוך לסיפור הצלחה באמצעות גיבוש אסטרטגיה שיווקית מותאמת אישית ובניית תהליכי מכירה אוטומטיים. בבלוג תמצאו מגוון רחב של כלים שיווקיים, תובנות ,הסברים ודוגמאות מעשירות שתוכלו לשאוב מהם השראה ורעיונות ולגבש בעזרתם את תהליך הצמיחה שלכם ברשת.

נושאי הבלוג
  • קידום אתרים אורגני
  • פרסום בגוגל
  • ניהול מדיה חברתית
  • ניהול תוכן
  • פיתוח אתרי מסחר
  • שיווק ופרסום בפייסבוק
  • שיווק בוידאו
  • שיווק ופרסום במובייל
  • אסטרטגיות שיווק אונליין ופיתוח עסקי
  • דיוור אלקטרוני וקמפיינים במובייל
    אחרונים
    שיווק אורגני בלינקדאין – יש חיה כזו

    שיווק אורגני בלינקדאין – יש חיה כזו

    21 בנובמבר 2018
    קידום אורגני מקומי – אזכורי NAP ועוד

    קידום אורגני מקומי – אזכורי NAP ועוד

    9 בפברואר 2017
    קידום אורגני של בלוג wix

    קידום אורגני של בלוג wix

    28 בינואר 2017
    טיפים לקידום אורגני מקומי

    טיפים לקידום אורגני מקומי

    28 בינואר 2017
    קידום אורגני – חברת קידום אתרים או מומחה לקידום אתרים?

    קידום אורגני – חברת קידום אתרים או מומחה לקידום אתרים?

    31 באוקטובר 2015
    פופולארי
    • אסטרטגיות Push & Pull בשיווק מוצרים ושירותים 3 views | 0 comments | פורסם ב 1 בSeptember 2015
    • אסטרטגית שירות לקוחות באתרי מסחר 2 views | 0 comments | פורסם ב 31 בAugust 2015
    • עסק מהבית|רעיונות לעסק מהבית 2 views | 0 comments | פורסם ב 20 בOctober 2015
    • מועדון לקוחות באתרי אי קומרס – אסטרטגיית טיפול בנטישות ועיצוב ערוצי תקשורת עם קהל היעד 1 view | 0 comments | פורסם ב 30 בAugust 2015
    תגובות
      comment תגובות נמצאו .

    השארת תגובה

    ביטול

    שיווק באינטרנט
    • שיווק בגוגל
    • שיווק בפייסבוק
    • קידום אתרים אורגני
    • פרסום בגוגל
    • ניהול דפים עסקיים בפייסבוק
    • ניהול קמפיינים באימייל ובמובייל
    • פרסום בפייסבוק
    • חיפושים לוקאליים והוספה למפות
    • כיצד משפיעה חוויית המשתמש על הSEO?
    • רימרקטינג של סרטונים
    • חשיבות הוספת מילים שליליות לקמפיין
    • טיפים לכתיבה שיווקית
    פיתוח עסקי
    • ייעוץ עסקי לבניית מותג ברשת
    • ייעוץ שיווקי שוטף
    • אסטרטגיות PUSH&PULL בשיווק מוצרים ושירותים
    • דויד vs גוליית – כיצד עסק קטן יכול להתחרות בחברות ענק?
    • כיצד לבנות תוכנית עסקית מנצחת?
    • מעסק קטן למותג מוביל – התהליך העסקי
    • מחלקת שירות לקוחות – ניהול ושיפור ביצועים
    • טיפים לשיווק דיגיטלי לעסקים בתחום המסיבות לילדים
    • אסטרטגיית שיווק ומיתוג מוצרים
    פיתוח אתרי מסחר
    • פיתוח אתרי מסחר
    • פיתוח וניהול חנות וירטואלית ON SITE
    • טיפים לטיפול בנטישות סלים באמצעות Email Marketing
    • מועדון לקוחות באתרי אי קומרס – אסטרטגיית טיפול בנטישות ועיצוב
    • שיווק מוצרים ברשת – חוויית מוצר באתרי מסחר
    • מועדון לקוחות באתרי אי קומרס – אסטרטגיית טיפול בנטישות ועיצוב
    • הפיתוחים שישדרגו את חוויית הגלישה ואת יחס ההמרה בחנות הווירטואלית שלכם
    רוצה לשמוע עוד?
    התקשר עכשיו ל: 050-4232710
    או מלא את הטופס:
    טלפון: 050-4232710 @ אימייל: Webmode.info@gmail.com כתובת: רעננה
    Dango :חווית משתמש
    כל הזכויות שמורות לweb mode
    • Web mode
    • שיווק באינטרנט
    • ייעוץ עסקי
    • צור קשר