Web Mode|קידום אתרים| שיווק באינטרנט בניית מותגים ברשת | 050-4232710
  • קידום ושיווק
  • אודותי
  • ייעוץ שיווקי וליווי עסקי
    • ייעוץ שיווקי שוטף
    • ייעוץ עסקי לבניית מותג ברשת
    • ייעוץ עסקי לעסקים קטנים ובינוניים
  • שיווק באינטרנט
    • קידום אתרים אורגני
    • פרסום בגוגל
    • פרסום בפייסבוק
    • ניהול דפים עסקיים בפייסבוק
    • ניהול קמפיינים באימייל ובמובייל
    • פיתוח אתרי מסחר
    • הקמה וניהול מועדון לקוחות
  • סיפורי הצלחה
  • בלוג
  • צור קשר
  • קידום ושיווק
  • אודותי
  • ייעוץ שיווקי וליווי עסקי
    • ייעוץ שיווקי שוטף
    • ייעוץ עסקי לבניית מותג ברשת
    • ייעוץ עסקי לעסקים קטנים ובינוניים
  • שיווק באינטרנט
    • קידום אתרים אורגני
    • פרסום בגוגל
    • פרסום בפייסבוק
    • ניהול דפים עסקיים בפייסבוק
    • ניהול קמפיינים באימייל ובמובייל
    • פיתוח אתרי מסחר
    • הקמה וניהול מועדון לקוחות
  • סיפורי הצלחה
  • בלוג
  • צור קשר
Web Mode|קידום אתרים| שיווק באינטרנט בניית מותגים ברשת | 050-4232710
  • קידום ושיווק
  • אודותי
  • ייעוץ שיווקי וליווי עסקי
    • ייעוץ שיווקי שוטף
    • ייעוץ עסקי לבניית מותג ברשת
    • ייעוץ עסקי לעסקים קטנים ובינוניים
  • שיווק באינטרנט
    • קידום אתרים אורגני
    • פרסום בגוגל
    • פרסום בפייסבוק
    • ניהול דפים עסקיים בפייסבוק
    • ניהול קמפיינים באימייל ובמובייל
    • פיתוח אתרי מסחר
    • הקמה וניהול מועדון לקוחות
  • סיפורי הצלחה
  • בלוג
  • צור קשר
  • קידום ושיווק
  • אודותי
  • ייעוץ שיווקי וליווי עסקי
    • ייעוץ שיווקי שוטף
    • ייעוץ עסקי לבניית מותג ברשת
    • ייעוץ עסקי לעסקים קטנים ובינוניים
  • שיווק באינטרנט
    • קידום אתרים אורגני
    • פרסום בגוגל
    • פרסום בפייסבוק
    • ניהול דפים עסקיים בפייסבוק
    • ניהול קמפיינים באימייל ובמובייל
    • פיתוח אתרי מסחר
    • הקמה וניהול מועדון לקוחות
  • סיפורי הצלחה
  • בלוג
  • צור קשר
טיפים לכתיבה שיווקית
ראשי » ניהול תוכן » טיפים לכתיבה שיווקית

טיפים לכתיבה שיווקית

טיפים לכתיבה שיווקית

כתיבה שיווקית שמוכרת היא חלק מרכזי בבניית אסטרטגייה שיווקית אפקטיבית. התאמת המסר השיווקי לקהל היעד הוא אחד האתגרים הגדולים ביותר בבניית תהליכי מכירה ומצריך הבנה מתקדמת באיך לגרום לגולשים להפוך ללקוחות מבלי לנסות למכור להם ישירות באופן שיעורר אנטגוניזם. ריכזנו עבורכם מספר טיפים שיסייעו לכם לצלוח את האתגר בהצלחה.

כותרת

הכותרת חייבת להיות מסקרנת לדוגמא: "SEO is dead", אחלה כותרת שבהחלט מעוררת סקרנות לקרוא את המשך המאמר.

דוגמא נוספת לכותרת מוצלחת היא שימוש בפתגמים או ציטוטים ידועים כמו "We'll always have Paris", הציטוט המפורסם מקזבלנקה.

הצגת תועלות ממוקדות

תועלת כמו "סוף סוף תוכל לצאת לטיול מסביב לכולם "  עדיפה על הצגת תועלת כמו "מגיע לך כסף, לא תיקח?" הכותרת הראשונה מדגישה תועלת ממוקדת. בכותרת אחת אמרנו לגולש גם שמגיע לו כסף וגם למה הכסף יכול לשמש.

תוכן הצעה ברור ופשוט

ההצעה צריכה להיות קצרה , ממוקדת וברורה." קנה שש בקבוקי מי עדן, קבל בקבוק שביעי חינם"

לעומת "10% הנחה על שישיית מי עדן". אין ספק שהכותרת הראשונה יותר ברורה, הכותרת השנייה מעוררת ישר את השאלה, כמה עולה שישיית מי עדן לפני ההנחה.

מתנות והנחות לרגל חג או אירוע והגבלתם בזמן

נסו להציע מתנה בנוסף או במקום הנחה ולא אחוזי הנחה. לעיתים הנחות נתפסות כלא אמינות, במיוחד בהתחלה כשהעסק חדש ולא מוכר קשה לכם יותר לספק הוכחות שאנשים אכן מזמינים ממכם בשוטף שירותים/מוצרים במחיר מלא.  בנוסף, הקפידו להגביל בזמן/כמות את ההצעה, בכך אתם משדרים שההצעה שלכם אטרקטיבית ונחטפת ואתם יכולים להרשות לעצמכם להגבילה.

תצרו סיפור סביב המוצרים/שירותים שלכם

בסופו של דבר אתם מוכרים לאנשים, אבל אתם לא מוכרים את המוצר אלא את התועלת של המוצר ואת מה שהוא גורם למתעניין בו להרגיש. אחת הדוגמאות הכי טובות לכך היא מתווכים של דירות יוקרה. מתווך טוב של דירות יוקרה יודע שהוא לא מוכר את הדירה או וילה, נדל"ן תמיד מוכר את עצמו ( או שלא), אי אפשר לשכנע מישהו לאהוב או להתחבר לנכס ולכן מתווך טוב לא ישקר לכם ויגיד לכם שהדירה מתאימה למשפחה צעירה אם ברור שהדירה תוכננה לזוג מבוגר ללא ילדים. הוא יראה לכם מלכתחילה רק נכסים שהוא יודע שתתאהבו בהם ואחרי שיוודא שהתאהבתם, ינסה למכור את הסיפור שמאחורי הנכס, את החלום , הוא ייתן לכם טעימה מאיך זה מרגיש כשתזמינו את כל החברים להתארח בפנטהאוז שלכם או בחצר הענקית, הוא ידגיש את השלווה וההרמוניה שמרגישים כשמתעוררים ונוף של ים כחול נשקף מחדר השינה ועוד.

הסיפור שאתם יוצרים סביב המוצר שלכם תמיד חייב תמיד להיות אמיתי אך מכוון רגש או צורך וכמובן הנעה לפעולה.

לא איכפת לי איזה נכס אתם קונים, העיקר שאתם קונים ממני

זה המוטו של המתווך נדל"ן ממולח מהפיסקא הקודמת. אותו מתווך נדל"ן טוב לא ינסה לשכנע אתכם לקנות את הנכס הכי יקר שלו, הוא יציע לכם מספר נכסים ולא ינסה למכור לכם את הנכס הכי יקר כי הוא יודע ,שברגע שאנשים מרגישים שמנסים לשכנע אותם לעשות משהו שהם מהססים לגביו, שהם לא בטוחים ורוצים לחשוב עוד, הם ישר מפתחים אנטי ויורדים מהעסקא במהירות. לכן, כשאתם משווקים מוצר שנמכר במספר חבילות אל תנסו למכור באופן ישיר את החבילה הכי יקרה אלא תבנו מסרים שיגרמו לגולשים להתמקד בה.

 

 

פורסם ב: ניהול תוכן פורסם ב: 1 בספטמבר 2015

אודות הדר כהן - זלצר

יועצת שיווקית ומלווה עסקית, מתמחה בהפיכת עסקים למותגים מצליחים ברשת באמצעות שיווק רב ערוצי והטמעת תהליכי מכירה אוטומטיים
להציג את כל הפוסטים של הדר כהן - זלצר

צמיחת מותגים ברשת

המטרה שלי היא לסייע לעסקים קטנים ובינוניים להפוך לסיפור הצלחה באמצעות גיבוש אסטרטגיה שיווקית מותאמת אישית ובניית תהליכי מכירה אוטומטיים. בבלוג תמצאו מגוון רחב של כלים שיווקיים, תובנות ,הסברים ודוגמאות מעשירות שתוכלו לשאוב מהם השראה ורעיונות ולגבש בעזרתם את תהליך הצמיחה שלכם ברשת.

נושאי הבלוג
  • קידום אתרים אורגני
  • פרסום בגוגל
  • ניהול מדיה חברתית
  • ניהול תוכן
  • פיתוח אתרי מסחר
  • שיווק ופרסום בפייסבוק
  • שיווק בוידאו
  • שיווק ופרסום במובייל
  • אסטרטגיות שיווק אונליין ופיתוח עסקי
  • דיוור אלקטרוני וקמפיינים במובייל
    אחרונים
    שיווק אורגני בלינקדאין – יש חיה כזו

    שיווק אורגני בלינקדאין – יש חיה כזו

    21 בנובמבר 2018
    קידום אורגני מקומי – אזכורי NAP ועוד

    קידום אורגני מקומי – אזכורי NAP ועוד

    9 בפברואר 2017
    קידום אורגני של בלוג wix

    קידום אורגני של בלוג wix

    28 בינואר 2017
    טיפים לקידום אורגני מקומי

    טיפים לקידום אורגני מקומי

    28 בינואר 2017
    קידום אורגני – חברת קידום אתרים או מומחה לקידום אתרים?

    קידום אורגני – חברת קידום אתרים או מומחה לקידום אתרים?

    31 באוקטובר 2015
    פופולארי
    • אסטרטגיות Push & Pull בשיווק מוצרים ושירותים 3 views | 0 comments | פורסם ב 1 בSeptember 2015
    • אסטרטגית שירות לקוחות באתרי מסחר 2 views | 0 comments | פורסם ב 31 בAugust 2015
    • עסק מהבית|רעיונות לעסק מהבית 2 views | 0 comments | פורסם ב 20 בOctober 2015
    • מועדון לקוחות באתרי אי קומרס – אסטרטגיית טיפול בנטישות ועיצוב ערוצי תקשורת עם קהל היעד 1 view | 0 comments | פורסם ב 30 בAugust 2015
    תגובות
      comment תגובות נמצאו .

    השארת תגובה

    ביטול

    שיווק באינטרנט
    • שיווק בגוגל
    • שיווק בפייסבוק
    • קידום אתרים אורגני
    • פרסום בגוגל
    • ניהול דפים עסקיים בפייסבוק
    • ניהול קמפיינים באימייל ובמובייל
    • פרסום בפייסבוק
    • חיפושים לוקאליים והוספה למפות
    • כיצד משפיעה חוויית המשתמש על הSEO?
    • רימרקטינג של סרטונים
    • חשיבות הוספת מילים שליליות לקמפיין
    • טיפים לכתיבה שיווקית
    פיתוח עסקי
    • ייעוץ עסקי לבניית מותג ברשת
    • ייעוץ שיווקי שוטף
    • אסטרטגיות PUSH&PULL בשיווק מוצרים ושירותים
    • דויד vs גוליית – כיצד עסק קטן יכול להתחרות בחברות ענק?
    • כיצד לבנות תוכנית עסקית מנצחת?
    • מעסק קטן למותג מוביל – התהליך העסקי
    • מחלקת שירות לקוחות – ניהול ושיפור ביצועים
    • טיפים לשיווק דיגיטלי לעסקים בתחום המסיבות לילדים
    • אסטרטגיית שיווק ומיתוג מוצרים
    פיתוח אתרי מסחר
    • פיתוח אתרי מסחר
    • פיתוח וניהול חנות וירטואלית ON SITE
    • טיפים לטיפול בנטישות סלים באמצעות Email Marketing
    • מועדון לקוחות באתרי אי קומרס – אסטרטגיית טיפול בנטישות ועיצוב
    • שיווק מוצרים ברשת – חוויית מוצר באתרי מסחר
    • מועדון לקוחות באתרי אי קומרס – אסטרטגיית טיפול בנטישות ועיצוב
    • הפיתוחים שישדרגו את חוויית הגלישה ואת יחס ההמרה בחנות הווירטואלית שלכם
    רוצה לשמוע עוד?
    התקשר עכשיו ל: 050-4232710
    או מלא את הטופס:
    טלפון: 050-4232710 @ אימייל: Webmode.info@gmail.com כתובת: רעננה
    Dango :חווית משתמש
    כל הזכויות שמורות לweb mode
    • Web mode
    • שיווק באינטרנט
    • ייעוץ עסקי
    • צור קשר