קידום אורגני ואופטימיזצית תוכן
ערכו מחקר מילות מפתח ותבצעו אופטימיזציה למבנה התוכן באתר בהתאם לתוצאות מחקר המילים.
לדוגמא אם לביטוי "עגלות תינוק" יש נפח חיפושים חודשי של 1400 גולשים ותחרות בינונית, לעומת הביטוי "עגלות" שלו יש 4400 חיפושים חודשיים ותחרות גבוהה מכאן שיהיה לכם קל יותר לקדם את הביטוי "עגלות תינוק" מאשר את הביטוי "עגלות".
לביטוי "עגלות וטיולונים" למשל יש נפח חיפושים קטן מאוד, 20 חיפושים בחודש ולכן מומלץ להשתמש בו כאנקור טקסט ולא כשם טאב בתפריט.
בניית תוכן עשיר
תעשירו את הבלוג באתר שלכם במאמרים איכותיים במיוחד, תבנו תוכן מעניין במגזינים שקהל היעד שלהם פונה להורים ולאמהות כגון: סלונה, אונלייף וכו' , תחדשו בתוכן וברעיונות למאמרים, תבדקו באתרי מתחרים ותראו באיזה נושאים הם לא טיפלו ותחשבו על רעיונות מקוריים לתכנים שעשויים לעניין את קהל היעד שלכם.
בניית חומרים שיווקיים ונכסי אונליין
תבנו חומרים שיווקיים ונכסי אונליין בהתאם ליעדים שלכם כגון אתר, דפי נחיתה, באנרים וסרטונים מצחיקים/מרגשים/ אותנטיים המותאמים לקהל היעד שלכם, הורים.
תוכן שיווקי
שימו דגש רב על תוכן שיווקי ותבנו דיאלוג עם ההורים ע"י פנייה לרגש ההורי. כותרות בדיוור או/ו בדפי הנחיתה כגון: "אמא, בא לך לפנק את הילד שלך במסיבת סמי הכבאי מטריפה" או "אבא, לילד שלך יש יום הולדת ולנו יש הפתעה בשבילו" יכולות עשות עבודה יפה.
שיווק ברשתות חברתיות
תפתחו הזדהות עם המותג שלכם בקרב קהל היעד: הורים.
הורים הם קהל יעד נחשק ביותר בקרב מפרסמים ומקדמים והתחרות היא קשה אולם ישנם אינסוף דרכים יצירתיות לעורר הזדהות עם המותג ורובן ככולן חייבות לדבר ולפנות אל הרגש ואל הרצונות והצרכים של קהל היעד שהוא הורים, תשקיעו בפעילויות והגרלות המותאמות להורים כשהפרס יכול להיות מתנה/הפתעה שווה לילד, פעילות הורית משותפת, פעילות לכל המשפחה ועוד.
אל תהססו לשווק גם מחוץ לפייסבוק: טוויטר, פליקר, פינטרסט, אינסטגרם, לינקדאין ועוד. לכל אחד מרשתות החברתיות הנ"ל יש את היתרונות שלה וכדי למצות את פוטנציאל השיווק בכל אחת מהרשתות יש ליצור סינרגיה ביניהם.
בניית קהילה של הורים
תחזוקת דף עסקי, קבוצה בוואטס אפ או/ו בפייסבוק, דיוור לרשימות תפוצה והטמעת פיצ'רים של קהילה באתר, כל אלו אמצעים לבניית קהילה אוהדת ורוכשת, תטפחו מערכת יחסים עם הקהילה, המכירות נמצאות שם.
תמונות וסרטונים של שימוש במוצרים
תבקשו מהאוהדים והעוקבים לשלוח לכם סרטונים או/ו תמונות של מסיבות או אירועים שבהם המוצרים שלכם מככבים, תערכו תחרות של הסרטון הכי מצחיק/מרגש או התמונה הכי יפה.
בניית רשימת תפוצה
הרכיבו רשימות תפוצה נפרדות לפי קטגוריות , אירועים, גיל הילדים וכו' (לדוגמא: צעצועי בנים, צעצועי בנות, תאריכי יום הולדת של ילדים ועוד). מומלץ שכל רשימה תהייה מורכבת משם ההורה, שם הילד, מין , גיל, אימייל ומספר נייד. במקרה של רשימה על פי תאריך יום הולדת, חודש לפני היום הולדת מומלץ לשלוח מייל עם המלצות לקנייה מותאמת למין וגיל הילד ושבוע לפני היום הולדת אס אם אס לתזכורת. כמובן שיש לערוך A/B testing ולבחון איזה סוג הנחה/הטבה/קופון כדאי להציע ובאיזה שלב.
שיווק מבצעים והטבות
בתחום של מוצרי תינוקות, אנשים מחפשים מבצעים באופן מיוחד. אל תניחו שאם יצאתם במבצע, כולם פתאום ינהרו לקנות ממכם והמכירות יעלו. גם מבצעים צריך לשווק. דרך מצוינת לשווק מבצעים היא שיווק מחדש לגולשים באתר אבל אם תשווקו רק מבצעים או שכל הזמן תצאו במבצעים אתם תוזילו את המותג. אתם חייבים להבין גם איך לבנות נכון את תוכנית המבצעים כך שלקוחות יחשפו למבצעים עבור מוצרים שמעניינים אותם ולא למבצעים כלליים שאין להם דרך לדעת אלו מוצרים נכללים במבצע ומצד שני להזהר מלפרסם מבצעים נישתיים מידי עבור מוצרים שלא מעניינים את הנמען.
שיווק באתרי קופונים ודילים
תרשמו ותקדמו את המבצעים שלכם באתרי קופונים ודילים ואתרי השוואות מחירים. התנועה אשר מגיעה מאתרים אלו מעבר לרכישות בפועל תורמת גם לקידום האורגני וגם לחשיפה ולמעורבות.
שיווק בקבוצות של אימהות בפייסבוק
יש לא מעט קבוצות של אימהות בפייסבוק שישמחו לדעת על מבצעים, הנחות ומוצרים חדשים ומעניינים לתינוקות, הפרסום בקבוצות בפייסבוק הוא חינם.
פרסום באתרי affiliates בתחום התינוקות
קנו שטחי פרסום באתרי affiliates בתחום התינוקות מאתרים כגון: שוגר בייבי, אימוש של מורן איינזשטיין. ניתן לרכוש מקום פרסום באתר ובדיוור.
שיתופי פעולה
צרו שיתופי פעולה עם עסקים הפונים לאותו קהל יעד כמו שלכם, הורים. צלמי ילדים והריון, ליצנים, מפעילי מסיבות יום הולדת, קוסמים ועוד.
מועדון לקוחות
אל תוותרו על הטמעת מועדון לקוחות באתר, המידע שתאגרו באמצעות מועדון לקוחות באתר הוא בעל ערך עצום ויאפשר לכם לשווק באופן פרסונלי. אל תסתפקו רק ברשימה כללית של נרשמים לניוזלטר, מעבר לשם ואימייל ולפעמים רק אימייל אין לכם למעשה שום מידע עליהם ועל הקטגוריות שהם מתעניינים בהם ובמונחים שיווקיים המשמעות של זה להשאיר הרבה כסף על השולחן.
פיתוח בלוג באתר על פי קטגוריות
תצרו מדורים בבלוג שבאתר שלכם בהתאם לקטגוריות המוצרים. לכל קטגוריה תבנו תוכן ייחודי.
שיווק בוידאו
החדשות הטובות הן שעלויות השיווק בוידאו הולכות ויורדות. באמצעות מצלמת וידאו פשוטה אפשר להפיק סרטונים איכותיים.סרטוני אווירה ושימוש במוצר טובים עושים את העבודה ומסייעים לייצר טראפיק איכותי לאתר ומסייעים לקידומו.
החדשות הפחות טובות הן שתצטרכו להשקיע בקריאטיב של הסרטונים אבל המאמץ בהחלט משתלם.