Web Mode|קידום אתרים| שיווק באינטרנט בניית מותגים ברשת | 050-4232710
  • קידום ושיווק
  • אודותי
  • ייעוץ שיווקי וליווי עסקי
    • ייעוץ שיווקי שוטף
    • ייעוץ עסקי לבניית מותג ברשת
    • ייעוץ עסקי לעסקים קטנים ובינוניים
  • שיווק באינטרנט
    • קידום אתרים אורגני
    • פרסום בגוגל
    • פרסום בפייסבוק
    • ניהול דפים עסקיים בפייסבוק
    • ניהול קמפיינים באימייל ובמובייל
    • פיתוח אתרי מסחר
    • הקמה וניהול מועדון לקוחות
  • סיפורי הצלחה
  • בלוג
  • צור קשר
  • קידום ושיווק
  • אודותי
  • ייעוץ שיווקי וליווי עסקי
    • ייעוץ שיווקי שוטף
    • ייעוץ עסקי לבניית מותג ברשת
    • ייעוץ עסקי לעסקים קטנים ובינוניים
  • שיווק באינטרנט
    • קידום אתרים אורגני
    • פרסום בגוגל
    • פרסום בפייסבוק
    • ניהול דפים עסקיים בפייסבוק
    • ניהול קמפיינים באימייל ובמובייל
    • פיתוח אתרי מסחר
    • הקמה וניהול מועדון לקוחות
  • סיפורי הצלחה
  • בלוג
  • צור קשר
Web Mode|קידום אתרים| שיווק באינטרנט בניית מותגים ברשת | 050-4232710
  • קידום ושיווק
  • אודותי
  • ייעוץ שיווקי וליווי עסקי
    • ייעוץ שיווקי שוטף
    • ייעוץ עסקי לבניית מותג ברשת
    • ייעוץ עסקי לעסקים קטנים ובינוניים
  • שיווק באינטרנט
    • קידום אתרים אורגני
    • פרסום בגוגל
    • פרסום בפייסבוק
    • ניהול דפים עסקיים בפייסבוק
    • ניהול קמפיינים באימייל ובמובייל
    • פיתוח אתרי מסחר
    • הקמה וניהול מועדון לקוחות
  • סיפורי הצלחה
  • בלוג
  • צור קשר
  • קידום ושיווק
  • אודותי
  • ייעוץ שיווקי וליווי עסקי
    • ייעוץ שיווקי שוטף
    • ייעוץ עסקי לבניית מותג ברשת
    • ייעוץ עסקי לעסקים קטנים ובינוניים
  • שיווק באינטרנט
    • קידום אתרים אורגני
    • פרסום בגוגל
    • פרסום בפייסבוק
    • ניהול דפים עסקיים בפייסבוק
    • ניהול קמפיינים באימייל ובמובייל
    • פיתוח אתרי מסחר
    • הקמה וניהול מועדון לקוחות
  • סיפורי הצלחה
  • בלוג
  • צור קשר
ייעוץ שיווקי שוטף
ראשי » ייעוץ שיווקי שוטף

ייעוץ שיווקי שוטף

אם אתה מרגיש ש:

  • אין לך כיוון מוגדר בעסק ואתה מעוניין להגדיל את שיעור הפניות וההמרות
  • אתה מתקשה להגדיר את קהל היעד או את האסטרטגיה השיווקית של העסק באופן כללי
  • אתה עוסק בכיבוי שרפות, מזניח את השיווק והמכירות והעסק מדשדש
  • אתה מעוניין בהרבה פחות שיחות טלפוניות ופגישות מכירה פרונטליות ובהרבה יותר סגירות
  • חסר לך ידע בקידום אורגני ,ממומן ובשיווק בפייסבוק
  • היחס בין כמות הפניות לסגירות נמוך
  • אתה בונה אתר חדש ומעוניין בליווי לפרוייקט
  • אתה מעוניין לשפר את יחס ההמרה באתר

אנחנו מזמינים אותך למפגשי ליווי וייעוץ שיווקי פרונטליים שבהם נסייע לך להצעיד את העסק שלך קדימה ולבנות תשתית שיווקית שתסייע לעסק שלך לצמוח ברשת

מבנה התכנית

שלב התכנון ובניית האסטרטגייה השיווקית

  • הגדרת החזון העסקי, קהל היעד ומאפייניו
  • מיפוי השוק ,המתחרים ושיתופי פעולה פוטנציאליים
  • הרכבת סל מוצרים/שירותים ייחודי
  • בידול העסק מהמתחרים
  • התאמת המסרים השיווקיים לקהל היעד
  • גיבוש אסטרטגיה ומשפך שיווקי מותאם אישית
  • הגדרת יעדים עסקיים מדויקים ובניית תוכנית עבודה

יוצאים לדרך – איסוף לידים

  • בניית והפצת חומרים שיווקיים – צילומי תדמית, בניית אתר ודפי נחיתה, שיווק בווידאו
    קידום אורגני וממומן, שיווק במדיה חברתית
  • הפצה ובניית תוכן מנצח בערוצי השיווק השונים

אימון עסקי

  • ניהול תקציב ותזרים מזומנים
  • איך שומרים על state of mind של הצלחה
  • ניהול זמן
  • התגברות על חסמים רגשיים

תרגום פניות למכירות

  • בניית תוכנית מכירות הכוללת יעדים
  • מכירות באימייל
  • התגברות על חסמים במכירות פרונטליות
  • מכירות בטלפון
  • שיפור אחוז הסגירות באמצעות פולו אפ

תהליך העבודה

שלב התכנון ובניית האסטרטגייה השיווקית
שלב זה מורכב מכמה שלבים: בשלב הראשון נגדיר את החזון העסקי, ערכי הליבה של העסק והסלוגן (המסר השיווקי המבטא את החזון העסקי), נבין מה הניע אתכם להציע את השירותים/מוצרים, מה התועלות והיתרון היחסי שלכם על פני המתחרים וכיצד מרכיבים סל מוצרים/שירותים ייחודי אשר יבדל אתכם מהם, גם אם הם מותגים מובילים. כמו כן, נתעמק באפיון קהל היעד, נמפה את הרצונות, הצרכים והכאבים של קהל היעד ומה מניע אותו לפעולה, מהם דפוסי ההתנהגות שלו והיכן הוא נוהג לגלוש.
בשלב השני נמפה את הסביבה העסקית: את המתחרים, עסקים משלימים לתחום שלכם אשר בהמשך יהוו בסיס לשיתופי פעולה ועוד
בשלב השלישי נגדיר את האסטרטגיה השיווקית הכוללת באלו ערוצי שיווק כדאי לפעול ואיך נפעל בכל ערוץ, ננסח מסרים שיווקיים המותאמים לקהל היעד ונגדיר את המשפך השיווקי המתאים לעסק שלך
בשלב הרביעי נגבש תוכנית עבודה מנצחת ונצא לדרך
יוצאים לדרך – איסוף לידים
בשלב זה אנחנו מתחילים להוציא לפועל את תוכנית העבודה ומתמקדים בבניית החומרים השיווקיים. אפיון דפי נחיתה, צילומי תדמית, הכנת סרטונים ועוד , מדובר בתהליך שאורך זמן רב יותר מהשלב הקודם וכולל עבודה מול ספקים שונים. אנו מלווים ומסייעים לכם בכל התהליך ולמעשה מנהלים את כל הפרוייקט יחד איתכם עד שהחומרים השיווקיים מגובשים לשביעות רצונכם. השלב הבא הוא הMoney time, שלב העלייה לאוויר ואיסוף הלידים.
אימון עסקי
תהליך הפיכת עסק לרווחי הוא תהליך המצריך הרבה אנרגיות חיוביות, דבקות במטרה ואמונה בדרך. לאורך כל התהליך צריך לשמור על State of mind של הצלחה ולעמוד ביעדי התקציב ובלוחות הזמנים של תוכנית העבודה. איך שומרים על אנרגיות חיוביות מול ספק שמורח את העבודה או השקעה שטרם החזירה את עצמה, איך הופכים קושי עסקי לאתגר ומתגברים עליו, איך מפסיקים להשוות את עצמנו כל הזמן למתחרים ,מתמקדים בעסק שלנו ולוקחים מהסביבה תובנות ולא תסכולים...איך מתגברים על חסמים רגשיים כמו פחד מחשיפה ומצלמה, פחד מוידאו וכו'. בכל התהליך הזה אנו מלווים אתכם ומסייעים לכם להפוך חסמים וחששות לכלי מעצים.
תרגום פניות למכירות
לאחר שבנינו מנגונני צמיחה ברשת ואנחנו מתחילים לקבל פניות, לעיתים אנו נתקלים בקושי להפוך פניות ללקוחות רוכשים. בשלב הזה אנחנו מתמקדים בבניית תוכנית מכירות הכוללת מכירות באימייל, מכירות בטלפון ומכירות פרונטליות. איך יוזמים מכירות בטלפון? איך מגיעים לפגישות כש90% מהמכירה כבר נעשתה מראש, איך לסגור עסקאות בטלפון , איך לעשות פולו אפ ועוד. באמצעות תהליכים פשוטים אך יעילים ניתן להעלות משמעותית את כמות הסגירות ואת ההכנסות בהתאם.

למי מתאימה התכנית

לכל בעל עסק קטן שמעוניין להגדיל את מחזור המכירות וליצור מערך מתעניינים שוטף

לבעלי עסקים שאחוז הסגירות שלהם נמוך

מה יצא לך מזה?

בניית אסטרטגיה שיווקית ממוקדת בהתאם לתקציב ולקהל היעד

בניית תשתית שיווקית מדוייקת בהתאם ליעדים, תקציב, קהל היעד ועוד אשר הותאמה לסביבה העסקית בה הוא פועל.

גיבוש תוכנית עבודה שנתית

תוכנית עבודה מגובשת מאפשרת לעסקים למקסם את ההכנסות ע"י הצבת יעדים מוגדרים ומגובשים תוך השענות על תוכנית עסקית מוגדרת ותחזית הכנסות ריאלי.

בניית תהליכי מכירה אוטומטיים

הטמעת תהליכי מכירה אוטומטיים בעסק מאפשרים לחסוך זמן, אנרגיה וכסף רב , להימנע משיחות מכירה ארוכות ומתישות והכי חשוב למכור בנפחים גדולים.

פניות פאסיביות

בניית מערך שיווקי מנצח אשר שם דגש רב על פניות פאסיביות איכותיות.

צמצום ההוצאות והגדלת הרווחיות

במסגרת בניית התקציב נמפה את כל סעיפי ההוצאות וההכנסות ונרכיב מחדש את מבנה ההוצאות (למרבית העסקים ישנם הוצאות מיותרות שאינם מניבות הכנסות) ונבנה תחזית הכנסות ריאלית בהתאמה.

בניית מנגנוני צמיחה ברשת

באמצעות בניית מנגנוני צמיחה ברשת העסק שלך יהפוך להיות מותג מוביל בתחומו.

מחיר התכנית

מחיר התוכנית משתנה בהתאם לבנק השעות החודשי אשר היקפו נקבע בהתאמה מלאה ללקוח. 

050-4232710 רוצה לשמוע עוד?

צרו קשר

    אחרונים
    שיווק אורגני בלינקדאין – יש חיה כזו

    שיווק אורגני בלינקדאין – יש חיה כזו

    21 בנובמבר 2018
    קידום אורגני מקומי – אזכורי NAP ועוד

    קידום אורגני מקומי – אזכורי NAP ועוד

    9 בפברואר 2017
    קידום אורגני של בלוג wix

    קידום אורגני של בלוג wix

    28 בינואר 2017
    טיפים לקידום אורגני מקומי

    טיפים לקידום אורגני מקומי

    28 בינואר 2017
    קידום אורגני – חברת קידום אתרים או מומחה לקידום אתרים?

    קידום אורגני – חברת קידום אתרים או מומחה לקידום אתרים?

    31 באוקטובר 2015
    פופולארי
    • שאלות שכל בעל עסק שמעוניין לקדם את העסק שלו אונליין צריך לשאול את עצמו 2 views | 0 comments | פורסם ב 7 בAugust 2015
    • עסק מהבית|רעיונות לעסק מהבית 2 views | 0 comments | פורסם ב 20 בOctober 2015
    • עבודה עם הAds Manager  – אפשרויות פילוח 1 view | 0 comments | פורסם ב 1 בSeptember 2015
    • אסטרטגיות Push & Pull בשיווק מוצרים ושירותים 1 view | 0 comments | פורסם ב 1 בSeptember 2015
    • אסטרטגיית שיווק ומיתוג מוצרים 1 view | 0 comments | פורסם ב 8 בSeptember 2015
    תגובות
      comment תגובות נמצאו .
    שיווק באינטרנט
    • שיווק בגוגל
    • שיווק בפייסבוק
    • קידום אתרים אורגני
    • פרסום בגוגל
    • ניהול דפים עסקיים בפייסבוק
    • ניהול קמפיינים באימייל ובמובייל
    • פרסום בפייסבוק
    • חיפושים לוקאליים והוספה למפות
    • כיצד משפיעה חוויית המשתמש על הSEO?
    • רימרקטינג של סרטונים
    • חשיבות הוספת מילים שליליות לקמפיין
    • טיפים לכתיבה שיווקית
    פיתוח עסקי
    • ייעוץ עסקי לבניית מותג ברשת
    • ייעוץ שיווקי שוטף
    • אסטרטגיות PUSH&PULL בשיווק מוצרים ושירותים
    • דויד vs גוליית – כיצד עסק קטן יכול להתחרות בחברות ענק?
    • כיצד לבנות תוכנית עסקית מנצחת?
    • מעסק קטן למותג מוביל – התהליך העסקי
    • מחלקת שירות לקוחות – ניהול ושיפור ביצועים
    • טיפים לשיווק דיגיטלי לעסקים בתחום המסיבות לילדים
    • אסטרטגיית שיווק ומיתוג מוצרים
    פיתוח אתרי מסחר
    • פיתוח אתרי מסחר
    • פיתוח וניהול חנות וירטואלית ON SITE
    • טיפים לטיפול בנטישות סלים באמצעות Email Marketing
    • מועדון לקוחות באתרי אי קומרס – אסטרטגיית טיפול בנטישות ועיצוב
    • שיווק מוצרים ברשת – חוויית מוצר באתרי מסחר
    • מועדון לקוחות באתרי אי קומרס – אסטרטגיית טיפול בנטישות ועיצוב
    • הפיתוחים שישדרגו את חוויית הגלישה ואת יחס ההמרה בחנות הווירטואלית שלכם
    רוצה לשמוע עוד?
    התקשר עכשיו ל: 050-4232710
    או מלא את הטופס:
    טלפון: 050-4232710 @ אימייל: Webmode.info@gmail.com כתובת: רעננה
    Dango :חווית משתמש
    כל הזכויות שמורות לweb mode
    • Web mode
    • שיווק באינטרנט
    • ייעוץ עסקי
    • צור קשר