אם אתה מרגיש ש:
- אין לך כיוון מוגדר בעסק ואתה מעוניין להגדיל את שיעור הפניות וההמרות
- אתה מתקשה להגדיר את קהל היעד או את האסטרטגיה השיווקית של העסק באופן כללי
- אתה עוסק בכיבוי שרפות, מזניח את השיווק והמכירות והעסק מדשדש
- אתה מעוניין בהרבה פחות שיחות טלפוניות ופגישות מכירה פרונטליות ובהרבה יותר סגירות
- חסר לך ידע בקידום אורגני ,ממומן ובשיווק בפייסבוק
- היחס בין כמות הפניות לסגירות נמוך
- אתה בונה אתר חדש ומעוניין בליווי לפרוייקט
- אתה מעוניין לשפר את יחס ההמרה באתר
אנחנו מזמינים אותך למפגשי ליווי וייעוץ שיווקי פרונטליים שבהם נסייע לך להצעיד את העסק שלך קדימה ולבנות תשתית שיווקית שתסייע לעסק שלך לצמוח ברשת

מבנה התכנית
שלב התכנון ובניית האסטרטגייה השיווקית
- הגדרת החזון העסקי, קהל היעד ומאפייניו
- מיפוי השוק ,המתחרים ושיתופי פעולה פוטנציאליים
- הרכבת סל מוצרים/שירותים ייחודי
- בידול העסק מהמתחרים
- התאמת המסרים השיווקיים לקהל היעד
- גיבוש אסטרטגיה ומשפך שיווקי מותאם אישית
- הגדרת יעדים עסקיים מדויקים ובניית תוכנית עבודה
יוצאים לדרך – איסוף לידים
- בניית והפצת חומרים שיווקיים – צילומי תדמית, בניית אתר ודפי נחיתה, שיווק בווידאו
קידום אורגני וממומן, שיווק במדיה חברתית - הפצה ובניית תוכן מנצח בערוצי השיווק השונים
אימון עסקי
- ניהול תקציב ותזרים מזומנים
- איך שומרים על state of mind של הצלחה
- ניהול זמן
- התגברות על חסמים רגשיים
תרגום פניות למכירות
- בניית תוכנית מכירות הכוללת יעדים
- מכירות באימייל
- התגברות על חסמים במכירות פרונטליות
- מכירות בטלפון
- שיפור אחוז הסגירות באמצעות פולו אפ

תהליך העבודה
בשלב השני נמפה את הסביבה העסקית: את המתחרים, עסקים משלימים לתחום שלכם אשר בהמשך יהוו בסיס לשיתופי פעולה ועוד
בשלב השלישי נגדיר את האסטרטגיה השיווקית הכוללת באלו ערוצי שיווק כדאי לפעול ואיך נפעל בכל ערוץ, ננסח מסרים שיווקיים המותאמים לקהל היעד ונגדיר את המשפך השיווקי המתאים לעסק שלך
בשלב הרביעי נגבש תוכנית עבודה מנצחת ונצא לדרך

למי מתאימה התכנית

לכל בעל עסק קטן שמעוניין להגדיל את מחזור המכירות וליצור מערך מתעניינים שוטף

לבעלי עסקים שאחוז הסגירות שלהם נמוך

מה יצא לך מזה?

בניית אסטרטגיה שיווקית ממוקדת בהתאם לתקציב ולקהל היעד
בניית תשתית שיווקית מדוייקת בהתאם ליעדים, תקציב, קהל היעד ועוד אשר הותאמה לסביבה העסקית בה הוא פועל.

גיבוש תוכנית עבודה שנתית
תוכנית עבודה מגובשת מאפשרת לעסקים למקסם את ההכנסות ע"י הצבת יעדים מוגדרים ומגובשים תוך השענות על תוכנית עסקית מוגדרת ותחזית הכנסות ריאלי.

בניית תהליכי מכירה אוטומטיים
הטמעת תהליכי מכירה אוטומטיים בעסק מאפשרים לחסוך זמן, אנרגיה וכסף רב , להימנע משיחות מכירה ארוכות ומתישות והכי חשוב למכור בנפחים גדולים.

פניות פאסיביות
בניית מערך שיווקי מנצח אשר שם דגש רב על פניות פאסיביות איכותיות.

צמצום ההוצאות והגדלת הרווחיות
במסגרת בניית התקציב נמפה את כל סעיפי ההוצאות וההכנסות ונרכיב מחדש את מבנה ההוצאות (למרבית העסקים ישנם הוצאות מיותרות שאינם מניבות הכנסות) ונבנה תחזית הכנסות ריאלית בהתאמה.

בניית מנגנוני צמיחה ברשת
באמצעות בניית מנגנוני צמיחה ברשת העסק שלך יהפוך להיות מותג מוביל בתחומו.

מחיר התכנית
מחיר התוכנית משתנה בהתאם לבנק השעות החודשי אשר היקפו נקבע בהתאמה מלאה ללקוח.