ניתן לפרסם דרך העמוד העסקי באינסטגרם וגם באמצעות הad manager של פייסבוק.
מומלץ לפתוח גם פרופיל אישי וגם עסקי.
בפרופיל האישי מומלץ לפרסם חוויות מהיום יום, תובנות, המלצות ועוד ורק מידי פעם את העסק על מנת להימנע ממצב של חסימת חשבון.
פרופיל אישי יכול להיות פרטי או ציבורי בעוד שפרופיל עסקי הוא תמיד ציבורי.
בפרופיל העסקי יש סט של כלים עסקיים שאין בפרופיל האישי. בנוסף, בחשבון העסקי ניתן להוסיף פרטים על העסק. גולשים יכולים לשלוח הודעה, להתקשר, לעקוב.
חשוב לעקוב אחרי עסקים ואנשי מפתח בתחום על מנת להרחיב את החשיפה של העמוד.
Insights
באמצעות Insights, אתם יכולים לדעת איזה פוסטים הכי עובדים עבורכם . אם לדוגמא יש לכם בית קפה, אתם יכולים לדעת אם פוסטים על עוגות עובדים יותר טוב מפוסטים על אספרסו.
ניתן להפיק מהinsights מידע אפקטיבי רב על הפעילות העסקית – מספר ביקורים בפרופיל, קליקים לאתר, מספר הפעמים שמישהו הקליק על מנת לקבל הכוונה להגיע לעסק שלך.
Discovery נותן מידע על החשיפה וההופעות. מומלץ לתזמן את הפוסטים על פי הזמנים שהעוקבים גולשים באפליקציה.
מAudience ניתן להפיק מידע כגון: מיקומים גיאוגרפים, התפלגות עוקבים לפי גילאים, מין ועוד.
אחת לשבוע מומלץ לבחון באמצעות הInsights אלו פוסטים וסטוריס עובדים הכי טוב.
Highlights
מומלץ להשתמש בHighlights כדי ל"סדר" את העמוד מבחינת תוכן.
דוגמאות לHighlights:
Highlights של חברת פוקס – יצרנית ומשווקת של כלי רכב

Highlightsשל חברת HM

Highlights של NBA

מומלץ להוסיף סטוריס נבחרים לhighlights של וידאו ותמונות. הסטוריס שמוצמדים לHighlight מוצגים לגולש כמצגת. חשוב לשים לב שאם העלתם טקסט לפוסט מחוץ לתמונה או לוידאו, הוא לא מוצג בhighlight.
אינסגרם פיד
פוסטים שמתפרסמים בעמוד מופיעים בפיד של העוקבים , ככל שתעלו יותר פוסטים מעניינים כך החשפיה האורגנית שלכם תהיה גבוהה יותר.
סטוריס
הסטוריס זמינים ל24 שעות אלא אם כן הם נשמרים או מתווספים לפרופיל. היתרון המרכזי שלהם שהם מוצגים לעוקבים במסך מלא. ניתן להעשיר אותם במדבקות, אימוג'ים ועוד.
טיפים לסטוריס מוצלחים
סטוריס צריכים להראות ולהרגיש אותנטיים ולאוו דווקא מרוטשים לעייפה. אפשר גם להפוך אותם למעניינים יותר באמצעות סקרים, סליידרים, שאלות, מדבקות, אימוג'ים ועוד.
מומלץ גם להוסיף קריאה לפעולה.
מה כדאי לפרסם בסטוריס?
מוצרים חדשים, הודעות על סייל, שירותים חדשים שאתם מציעים , סרטונים שמדגימים את השימוש במוצר, אירועים במשרד, כנסים שאתם משתתפים בהם, ימי גיבוש, חיי היום יום במשרד אם הם מעניינים כמובן J. בקיצור, כל מה שקשור לעסק שלכם ומעניין יכול להפוך לסטורי מוצלח.
רעיונות נוספים – סשן של שאלות ותשובות, סשן טיפים ועוד.
ניתן לקדם באמצעות אינסטגרם פוסט או סטורי ולקבוע כיעד את הפרופיל , האתר או שליחת הודעה. בנוסף צריך להגדיר תקציב, קהל ומשך זמן ריצה. לאפשרויות נוספות ניתן לבנות מודעות שירוצו באינסטגרם באמצעות הad manager.
שימוש בהאשטגים – האשטג מאפשרים להגדיל את החשיפה הויראלית של העמוד. האשטאג הוא קליקבילי ומאפשר לאגד פוסטים שמשתמשים באותו האשטאג . לדודמא
אם הוספת לפוסט את ההאשטאג #love . גולשים שיחפשו במנוע חיפוש של אינסטגרם love#
סביר להניח שחלקם יתקלו בפוסט שלך ובכך למעשה אתה מגדיל את חשיפת הפוסטים.

כדאי לבנות תמהיל קבוע של האשטגים באופן כללי שמורכב מתיוגים שרלוונטיים לעסק אבל גם מתיוגים כלליים פופולריים.
לשוס הגדול – ניתן לפרסם באינסטגרם גם ללא פרופיל עסקי באינסטה. באמצעות מיקומים בfacebook ads (Placements ).
לסיכום,
איך מפרסמים באופן אפקטיבי באינסטגרם?
- בונים פרופיל עסקי מושקע עם Highlights.
- מפרסמים את הסטורי היוניקי של העסק שלכם
- יוצרים קשר עם אנשים שאכפת להם מהעיסוק שלכם, קולגות, עסקים עם תחומי פעילות משיקים
- מגיבים, עוקבים, מהאשטגים J.
- מפרסמים בתשלום גם באינסטגרם וגם בפייסבוק להגדלת החשיפה