Web Mode|קידום אתרים| שיווק באינטרנט בניית מותגים ברשת | 050-4232710
  • קידום ושיווק
  • אודותי
  • ייעוץ שיווקי וליווי עסקי
    • ייעוץ שיווקי שוטף
    • ייעוץ עסקי לבניית מותג ברשת
    • ייעוץ עסקי לעסקים קטנים ובינוניים
  • שיווק באינטרנט
    • קידום אתרים אורגני
    • פרסום בגוגל
    • פרסום בפייסבוק
    • ניהול דפים עסקיים בפייסבוק
    • ניהול קמפיינים באימייל ובמובייל
    • פיתוח אתרי מסחר
    • הקמה וניהול מועדון לקוחות
  • סיפורי הצלחה
  • בלוג
  • צור קשר
  • קידום ושיווק
  • אודותי
  • ייעוץ שיווקי וליווי עסקי
    • ייעוץ שיווקי שוטף
    • ייעוץ עסקי לבניית מותג ברשת
    • ייעוץ עסקי לעסקים קטנים ובינוניים
  • שיווק באינטרנט
    • קידום אתרים אורגני
    • פרסום בגוגל
    • פרסום בפייסבוק
    • ניהול דפים עסקיים בפייסבוק
    • ניהול קמפיינים באימייל ובמובייל
    • פיתוח אתרי מסחר
    • הקמה וניהול מועדון לקוחות
  • סיפורי הצלחה
  • בלוג
  • צור קשר
Web Mode|קידום אתרים| שיווק באינטרנט בניית מותגים ברשת | 050-4232710
  • קידום ושיווק
  • אודותי
  • ייעוץ שיווקי וליווי עסקי
    • ייעוץ שיווקי שוטף
    • ייעוץ עסקי לבניית מותג ברשת
    • ייעוץ עסקי לעסקים קטנים ובינוניים
  • שיווק באינטרנט
    • קידום אתרים אורגני
    • פרסום בגוגל
    • פרסום בפייסבוק
    • ניהול דפים עסקיים בפייסבוק
    • ניהול קמפיינים באימייל ובמובייל
    • פיתוח אתרי מסחר
    • הקמה וניהול מועדון לקוחות
  • סיפורי הצלחה
  • בלוג
  • צור קשר
  • קידום ושיווק
  • אודותי
  • ייעוץ שיווקי וליווי עסקי
    • ייעוץ שיווקי שוטף
    • ייעוץ עסקי לבניית מותג ברשת
    • ייעוץ עסקי לעסקים קטנים ובינוניים
  • שיווק באינטרנט
    • קידום אתרים אורגני
    • פרסום בגוגל
    • פרסום בפייסבוק
    • ניהול דפים עסקיים בפייסבוק
    • ניהול קמפיינים באימייל ובמובייל
    • פיתוח אתרי מסחר
    • הקמה וניהול מועדון לקוחות
  • סיפורי הצלחה
  • בלוג
  • צור קשר
כל מה שרצית לדעת על פרסום באינסטגרם
ראשי » שיווק ופרסום בפייסבוק » כל מה שרצית לדעת על פרסום באינסטגרם

כל מה שרצית לדעת על פרסום באינסטגרם

ניתן לפרסם דרך העמוד העסקי באינסטגרם וגם באמצעות הad manager של פייסבוק.

מומלץ לפתוח גם פרופיל אישי וגם עסקי.

בפרופיל האישי מומלץ לפרסם חוויות מהיום יום, תובנות, המלצות ועוד ורק מידי פעם את העסק על מנת להימנע ממצב של חסימת חשבון.

פרופיל אישי יכול להיות פרטי או ציבורי בעוד שפרופיל עסקי הוא תמיד ציבורי.

בפרופיל העסקי יש סט של כלים עסקיים שאין בפרופיל האישי. בנוסף, בחשבון העסקי ניתן להוסיף פרטים על העסק. גולשים יכולים לשלוח הודעה, להתקשר, לעקוב.

חשוב לעקוב אחרי עסקים ואנשי מפתח בתחום על מנת להרחיב את החשיפה של העמוד.

Insights

באמצעות Insights, אתם יכולים לדעת איזה פוסטים הכי עובדים עבורכם . אם לדוגמא יש לכם בית קפה, אתם יכולים לדעת אם פוסטים על עוגות עובדים יותר טוב מפוסטים על אספרסו.

ניתן להפיק מהinsights מידע אפקטיבי רב על הפעילות העסקית – מספר ביקורים בפרופיל, קליקים לאתר, מספר הפעמים שמישהו הקליק על מנת לקבל הכוונה להגיע לעסק שלך.

Discovery נותן מידע על החשיפה וההופעות. מומלץ לתזמן את הפוסטים על פי הזמנים שהעוקבים גולשים באפליקציה.

מAudience ניתן להפיק מידע כגון: מיקומים גיאוגרפים, התפלגות עוקבים לפי גילאים, מין ועוד.

אחת לשבוע מומלץ לבחון באמצעות הInsights אלו פוסטים וסטוריס עובדים הכי טוב.

Highlights

מומלץ להשתמש בHighlights כדי ל"סדר" את העמוד מבחינת תוכן.

דוגמאות לHighlights:

Highlights של חברת פוקס –  יצרנית ומשווקת של כלי רכב

 Highlightsשל חברת HM

Highlights של NBA

מומלץ להוסיף סטוריס נבחרים לhighlights של וידאו ותמונות. הסטוריס שמוצמדים לHighlight מוצגים לגולש כמצגת. חשוב לשים לב שאם העלתם טקסט לפוסט מחוץ לתמונה או לוידאו, הוא לא מוצג בhighlight.

אינסגרם פיד

פוסטים שמתפרסמים בעמוד מופיעים בפיד של העוקבים , ככל שתעלו יותר פוסטים מעניינים כך החשפיה האורגנית שלכם תהיה גבוהה יותר.

סטוריס

הסטוריס זמינים ל24 שעות אלא אם כן הם נשמרים או מתווספים לפרופיל. היתרון המרכזי שלהם שהם מוצגים לעוקבים במסך מלא. ניתן להעשיר אותם במדבקות, אימוג'ים ועוד.

טיפים לסטוריס מוצלחים

סטוריס צריכים להראות ולהרגיש אותנטיים ולאוו דווקא מרוטשים לעייפה. אפשר גם להפוך אותם למעניינים יותר באמצעות סקרים, סליידרים, שאלות, מדבקות, אימוג'ים ועוד.

מומלץ גם להוסיף קריאה לפעולה.

מה כדאי לפרסם בסטוריס?

מוצרים חדשים, הודעות על סייל, שירותים חדשים שאתם מציעים , סרטונים שמדגימים את השימוש במוצר, אירועים במשרד, כנסים שאתם משתתפים בהם, ימי גיבוש,  חיי היום יום במשרד אם הם מעניינים כמובן J. בקיצור, כל מה שקשור לעסק שלכם ומעניין יכול להפוך לסטורי מוצלח.

רעיונות נוספים – סשן של שאלות ותשובות, סשן טיפים ועוד.

ניתן לקדם באמצעות אינסטגרם פוסט או סטורי ולקבוע כיעד את הפרופיל , האתר  או שליחת הודעה. בנוסף צריך להגדיר תקציב, קהל ומשך זמן ריצה. לאפשרויות נוספות ניתן לבנות מודעות שירוצו באינסטגרם באמצעות הad manager.

שימוש בהאשטגים – האשטג מאפשרים להגדיל את החשיפה הויראלית של העמוד. האשטאג הוא קליקבילי ומאפשר לאגד פוסטים שמשתמשים באותו האשטאג . לדודמא

אם הוספת לפוסט את ההאשטאג #love . גולשים שיחפשו במנוע חיפוש של אינסטגרם love#

סביר להניח שחלקם יתקלו בפוסט שלך ובכך למעשה אתה מגדיל את חשיפת הפוסטים.

כדאי לבנות תמהיל קבוע של האשטגים באופן כללי שמורכב מתיוגים שרלוונטיים לעסק אבל גם מתיוגים כלליים פופולריים.

לשוס הגדול – ניתן לפרסם באינסטגרם גם ללא פרופיל עסקי באינסטה. באמצעות מיקומים בfacebook ads (Placements ).

לסיכום,

איך מפרסמים באופן אפקטיבי באינסטגרם?

  • בונים פרופיל עסקי מושקע עם Highlights.
  • מפרסמים את הסטורי היוניקי של העסק שלכם
  • יוצרים קשר עם אנשים שאכפת להם מהעיסוק שלכם, קולגות, עסקים עם תחומי פעילות משיקים
  • מגיבים, עוקבים, מהאשטגים J.
  • מפרסמים בתשלום גם באינסטגרם וגם בפייסבוק להגדלת החשיפה
פורסם ב: שיווק ופרסום בפייסבוק פורסם ב: 22 בפברואר 2020
« הקודם
הבא »

אודות הדר כהן - זלצר

יועצת שיווקית ומלווה עסקית, מתמחה בהפיכת עסקים למותגים מצליחים ברשת באמצעות שיווק רב ערוצי והטמעת תהליכי מכירה אוטומטיים
להציג את כל הפוסטים של הדר כהן - זלצר

צמיחת מותגים ברשת

המטרה שלי היא לסייע לעסקים קטנים ובינוניים להפוך לסיפור הצלחה באמצעות גיבוש אסטרטגיה שיווקית מותאמת אישית ובניית תהליכי מכירה אוטומטיים. בבלוג תמצאו מגוון רחב של כלים שיווקיים, תובנות ,הסברים ודוגמאות מעשירות שתוכלו לשאוב מהם השראה ורעיונות ולגבש בעזרתם את תהליך הצמיחה שלכם ברשת.

נושאי הבלוג
  • קידום אתרים אורגני
  • פרסום בגוגל
  • ניהול מדיה חברתית
  • ניהול תוכן
  • פיתוח אתרי מסחר
  • שיווק ופרסום בפייסבוק
  • שיווק בוידאו
  • שיווק ופרסום במובייל
  • אסטרטגיות שיווק אונליין ופיתוח עסקי
  • דיוור אלקטרוני וקמפיינים במובייל
    אחרונים
    שיווק אורגני בלינקדאין – יש חיה כזו

    שיווק אורגני בלינקדאין – יש חיה כזו

    21 בנובמבר 2018
    קידום אורגני מקומי – אזכורי NAP ועוד

    קידום אורגני מקומי – אזכורי NAP ועוד

    9 בפברואר 2017
    קידום אורגני של בלוג wix

    קידום אורגני של בלוג wix

    28 בינואר 2017
    טיפים לקידום אורגני מקומי

    טיפים לקידום אורגני מקומי

    28 בינואר 2017
    קידום אורגני – חברת קידום אתרים או מומחה לקידום אתרים?

    קידום אורגני – חברת קידום אתרים או מומחה לקידום אתרים?

    31 באוקטובר 2015
    פופולארי
    • עסק מהבית|רעיונות לעסק מהבית 2 views | 0 comments | פורסם ב 20 בOctober 2015
    • שאלות שכל בעל עסק שמעוניין לקדם את העסק שלו אונליין צריך לשאול את עצמו 2 views | 0 comments | פורסם ב 7 בAugust 2015
    • עבודה עם הAds Manager  – אפשרויות פילוח 1 view | 0 comments | פורסם ב 1 בSeptember 2015
    • אסטרטגיות Push & Pull בשיווק מוצרים ושירותים 1 view | 0 comments | פורסם ב 1 בSeptember 2015
    • אסטרטגיית שיווק ומיתוג מוצרים 1 view | 0 comments | פורסם ב 8 בSeptember 2015
    תגובות
      comment תגובות נמצאו .

    השארת תגובה

    ביטול

    שיווק באינטרנט
    • שיווק בגוגל
    • שיווק בפייסבוק
    • קידום אתרים אורגני
    • פרסום בגוגל
    • ניהול דפים עסקיים בפייסבוק
    • ניהול קמפיינים באימייל ובמובייל
    • פרסום בפייסבוק
    • חיפושים לוקאליים והוספה למפות
    • כיצד משפיעה חוויית המשתמש על הSEO?
    • רימרקטינג של סרטונים
    • חשיבות הוספת מילים שליליות לקמפיין
    • טיפים לכתיבה שיווקית
    פיתוח עסקי
    • ייעוץ עסקי לבניית מותג ברשת
    • ייעוץ שיווקי שוטף
    • אסטרטגיות PUSH&PULL בשיווק מוצרים ושירותים
    • דויד vs גוליית – כיצד עסק קטן יכול להתחרות בחברות ענק?
    • כיצד לבנות תוכנית עסקית מנצחת?
    • מעסק קטן למותג מוביל – התהליך העסקי
    • מחלקת שירות לקוחות – ניהול ושיפור ביצועים
    • טיפים לשיווק דיגיטלי לעסקים בתחום המסיבות לילדים
    • אסטרטגיית שיווק ומיתוג מוצרים
    פיתוח אתרי מסחר
    • פיתוח אתרי מסחר
    • פיתוח וניהול חנות וירטואלית ON SITE
    • טיפים לטיפול בנטישות סלים באמצעות Email Marketing
    • מועדון לקוחות באתרי אי קומרס – אסטרטגיית טיפול בנטישות ועיצוב
    • שיווק מוצרים ברשת – חוויית מוצר באתרי מסחר
    • מועדון לקוחות באתרי אי קומרס – אסטרטגיית טיפול בנטישות ועיצוב
    • הפיתוחים שישדרגו את חוויית הגלישה ואת יחס ההמרה בחנות הווירטואלית שלכם
    רוצה לשמוע עוד?
    התקשר עכשיו ל: 050-4232710
    או מלא את הטופס:
    טלפון: 050-4232710 @ אימייל: Webmode.info@gmail.com כתובת: רעננה
    Dango :חווית משתמש
    כל הזכויות שמורות לweb mode
    • Web mode
    • שיווק באינטרנט
    • ייעוץ עסקי
    • צור קשר