"רצינו לפרגן להדר על ליווי עסקי וייעוץ שיווקי שעזר לנו מאוד להניע את העסק שלנו קדימה. הדר סייעה לנו לגבש אסטרטגיה שיווקית המתאימה לעסק שלנו ולהטמיע תהליך של אוטומציה שכלל דיוור ,הגדלת רשימת תפוצה וקידום ממומן בפייסבוק ובגוגל. כמו כן, הדר סייעה לנו לגייס סוכני מכירות מוצלחים. תודה ומחכים כבר לפגישה הבאה!!!"
האתגר
משרד תומר נכסים הוא משרד ותיק המתמחה בניהול ותיווך של נכסי יוקרה באזור בשרון פנה אליי לאחר שביקש להרחיב את מאגר הנכסים ואת מאגר הקונים במקביל. עד אז הם לא השקיעו בשיווק דיגיטלי אולם עם השנים צצו מתחרים חזקים חדשים עם נוכחות אינטרנטית חזקה אשר היוו תחרות של ממש.
הפתרון
אסטרטגיית השיווק והמכירות כללה איסוף פרטים של רוכשים ומוכרים פוטנציאלים, הרחבת הפעילות העסקית וגיוס סוכני נדל"ן מתמחים
שלב 1
פיתוח של מיני סייט רספונסיבי הכולל הסבר על המשרד ועל כל אחד מחברי הצוות, תחומי התמחות, דפי נכס הכוללים גלריית תמונות מקצועיות של הנכס, סרטוני וידאו, פרטי הנכס, נכסים דומים, פרטי מתווך, מפה ועוד. כמו כן פירטנו על תהליך העבודה של הצוות מול בעלי הנכס ומול הרוכשים הפוטנציאליים, שילבנו המלצות וסיפורי הצלחה של נכסים שנמכרו במחירים שאפילו הבעלים לא ציפו לקבל וטפסים למילוי ע"י לקוחות מתעניינים, משכירי ומוכרי נכסים. המטרה הייתה לאסוף פרטים של בעלי נכסים ורוכשים פוטנציאליים ולהרחיב את רשימות התפוצה של רוכשים פוטנציאלים ושל קונים.
שלב 2
השלב הבא היה קמפיין לקידום ממומן של המיני סייט בגוגל ופייסבוק . באמצעות הקידום הממומן הצלחנו להגדיל משמעותית את רשימות התפוצה ,את נפח הגיוס הבלעדי של הנכסים והסגירות בפועל.
שלב 3
השלב השלישי כלל דיוור אלקטרוני לרשימות התפוצה אשר כלל נכסים למכירה, טיפים לרכישה ומכירה ועוד.
שלב 4
עם התרחבות הפעילות העסקית במשרד, נוצר צורך לגייס סוכני מכירות נוספים, בשיתוף עם המשרד אפיינו הגדרת תפקיד ותנאים ויצאנו לדרך. במשך מספר חודשים ערכנו ראיונות ולבסוף גייסנו שלושה סוכני מכירות מוכשרים ,עם ניסיון בשוק נכסי היוקרה, שהוכיחו את עצמם תוך זמן קצר.
התוצאות
בזכות אפיון והטמעת של תהליך מכירה אוטומטי בדיגיטל וטרגוט מדויק של קהל היעד ,תוך חצי שנה, נפח הפעילות יותר מהכפיל את עצמו ועם הזמן בני הזוג התמקדו בניהול השוטף של המשרד ויכלו להרשות לעצמם להפסיק את עבודת השטח בזכות גיוס של סוכנים טובים.